Jump to content

S.Gerrard

Ливърпул-България
  • Posts

    3,759
  • Joined

  • Days Won

    31

Reputation Activity

  1. Like
    S.Gerrard got a reaction from tuzara in Пред банята - за всичко, свързано с футбола   
    От следващия сезон всички места в КОП-а ще са правостоящи.
  2. Like
    S.Gerrard got a reaction from Dr.G. in Пред банята - за всичко, свързано с футбола   
    От следващия сезон всички места в КОП-а ще са правостоящи.
  3. Like
    S.Gerrard got a reaction from kukuchev711 in Пред банята - за всичко, свързано с футбола   
    От следващия сезон всички места в КОП-а ще са правостоящи.
  4. Like
    S.Gerrard got a reaction from Bellamy in Пред банята - за всичко, свързано с футбола   
    От следващия сезон всички места в КОП-а ще са правостоящи.
  5. Like
    S.Gerrard got a reaction from Steve_G in Пред банята - за всичко, свързано с футбола   
    От следващия сезон всички места в КОП-а ще са правостоящи.
  6. Like
    S.Gerrard got a reaction from mihzlapet in Юрген Клоп   
    То няма да е от затворен тип с покани, ще се проведе в залата в центъра на града като следващата седмица пускат билетите - около 9 хил. , сигурно ще го предават и по клубната телевизия щом е замесен клуба. 
  7. Like
    S.Gerrard got a reaction from Dr.G. in Юрген Клоп   
    То няма да е от затворен тип с покани, ще се проведе в залата в центъра на града като следващата седмица пускат билетите - около 9 хил. , сигурно ще го предават и по клубната телевизия щом е замесен клуба. 
  8. Like
    S.Gerrard got a reaction from baivan in Лига Европа 2023/24   
    Чисто практически със Спортинг е най-добрият вариант тъй като заради това, че с Бенфика ще са задължително домакини в първия мач - Спортинг ще изиграят мача си във вторник, което ще са 4 дена почивка до мача със шити.
  9. Like
    S.Gerrard got a reaction from Plovdiv_1926 in Лига Европа 2023/24   
    Чисто практически със Спортинг е най-добрият вариант тъй като заради това, че с Бенфика ще са задължително домакини в първия мач - Спортинг ще изиграят мача си във вторник, което ще са 4 дена почивка до мача със шити.
  10. Like
    S.Gerrard got a reaction from Taipan in Лига Европа 2023/24   
    Чисто практически със Спортинг е най-добрият вариант тъй като заради това, че с Бенфика ще са задължително домакини в първия мач - Спортинг ще изиграят мача си във вторник, което ще са 4 дена почивка до мача със шити.
  11. Like
    S.Gerrard got a reaction from Сиймор in Лига Европа 2023/24   
    Възможните съперници за утре, само 2 от ШЛ успяха да продължат

    EL 2-nd



    CL 3-rd


  12. Like
    S.Gerrard got a reaction from Morientes in Шампионска Лига - 2023/24   
    Всичките им отбори ще играят напролет и точките на отборите им се делят на 7 докато Англия и Испания на 8 и вече с по 2 отбора извън турнирите всяка.
  13. LOL
    S.Gerrard got a reaction from Сиймор in Джеймс Милнър (Брайтън)   
  14. Like
    S.Gerrard got a reaction from Сиймор in Джеймс Милнър (Брайтън)   
    Със сигурност има врата кръстена на него и то не коя да е, а тази която води към комплекса на първия отбор. :sarcastic: Като се консултирали с играчите кой какви предложения и препочитания има, Милнър къде на сериозно къде не казал, че просто иска да има врата с неговото име и са избрали явно най-важната от всички.
     

  15. Like
    S.Gerrard got a reaction from S.G. in Юрген Клоп   
    Доста широкообхватна тема, която заради негативите и стреса, който причинява ми се налага да я обсъждам постоянно за съжаление. Промениха доста и продължават, но основните са - промяна на платформата, с което се премина изцяло към онлайн продажби, дигитализация на пластиките и приоритизирането продажбите на мембършипи, с което сложиха край на фен картите, за които не се дължеше годишна такса и така към този сезон вече има над 100к мембъра, а проблемите, които съпътсват обикновените потребители са огромни. Започва се още от виртуалната опашка, в която системата ги вкарва преди определена продажба и обикновено получават номера от по 20-30к нагоре, които докато ги допуснат до същинската продажба билетите естествно са изкупени, дори и да имат късмет да получат малък номер и да влезнат рано, тези които използват ботове и скриптове ги завземат по кошниците за секунди и им остава единствено възможността да обновяват страницата с надеждата да изкочи единична бройка и да изпреварят всички остнали, само че има вероятност заради бързите обновявания, които са напълно нормални в този момент, системата да ги припознае като бот, след което им блокира достъпа и всичко приключва. След всичко това дори и да имат късмета да вземат билет в кошницата, най-новият проблем от месец насам, с който се сблъскваме аз и моето обкръжение, а и всички останали, е невъзможността за плащане. Системата им на моменти започва да отказва всякакъв вид карти, без значение от банката, карти с които през годините никога не сме имали проблеми. За пример онзи ден при продажбата на билетите за купата с франзелите след 2 успешни транзакции, на 3-тата вече отказа и като се започна опит след опит с десетки карти, не става и не става - свързваш се с потребителския съпорт, които голям процент са безполезни и компетентни колкото тези по българските администрации, и тези сладури започват да ти обясняват как проблема може да е навсякъде другаде, но не и при тях - обикновено или си въвел грешни данни или банката ти отказва да изпълни транзакцията, звучи меродавно след 2 успешни такива и в повечето се случаи се стига до там някой да трябва да се притърча до офисите да плати на ПОС терминала, където някак си чудодейно плащанията са одобрени. Та такива ми ти работи, изобщо не е новост, че твоите приятели се докопват до тази бройка.
  16. Like
    S.Gerrard got a reaction from zigfridson in Юрген Клоп   
    Доста широкообхватна тема, която заради негативите и стреса, който причинява ми се налага да я обсъждам постоянно за съжаление. Промениха доста и продължават, но основните са - промяна на платформата, с което се премина изцяло към онлайн продажби, дигитализация на пластиките и приоритизирането продажбите на мембършипи, с което сложиха край на фен картите, за които не се дължеше годишна такса и така към този сезон вече има над 100к мембъра, а проблемите, които съпътсват обикновените потребители са огромни. Започва се още от виртуалната опашка, в която системата ги вкарва преди определена продажба и обикновено получават номера от по 20-30к нагоре, които докато ги допуснат до същинската продажба билетите естествно са изкупени, дори и да имат късмет да получат малък номер и да влезнат рано, тези които използват ботове и скриптове ги завземат по кошниците за секунди и им остава единствено възможността да обновяват страницата с надеждата да изкочи единична бройка и да изпреварят всички остнали, само че има вероятност заради бързите обновявания, които са напълно нормални в този момент, системата да ги припознае като бот, след което им блокира достъпа и всичко приключва. След всичко това дори и да имат късмета да вземат билет в кошницата, най-новият проблем от месец насам, с който се сблъскваме аз и моето обкръжение, а и всички останали, е невъзможността за плащане. Системата им на моменти започва да отказва всякакъв вид карти, без значение от банката, карти с които през годините никога не сме имали проблеми. За пример онзи ден при продажбата на билетите за купата с франзелите след 2 успешни транзакции, на 3-тата вече отказа и като се започна опит след опит с десетки карти, не става и не става - свързваш се с потребителския съпорт, които голям процент са безполезни и компетентни колкото тези по българските администрации, и тези сладури започват да ти обясняват как проблема може да е навсякъде другаде, но не и при тях - обикновено или си въвел грешни данни или банката ти отказва да изпълни транзакцията, звучи меродавно след 2 успешни такива и в повечето се случаи се стига до там някой да трябва да се притърча до офисите да плати на ПОС терминала, където някак си чудодейно плащанията са одобрени. Та такива ми ти работи, изобщо не е новост, че твоите приятели се докопват до тази бройка.
  17. Like
    S.Gerrard got a reaction from Bellamy in Юрген Клоп   
    Доста широкообхватна тема, която заради негативите и стреса, който причинява ми се налага да я обсъждам постоянно за съжаление. Промениха доста и продължават, но основните са - промяна на платформата, с което се премина изцяло към онлайн продажби, дигитализация на пластиките и приоритизирането продажбите на мембършипи, с което сложиха край на фен картите, за които не се дължеше годишна такса и така към този сезон вече има над 100к мембъра, а проблемите, които съпътсват обикновените потребители са огромни. Започва се още от виртуалната опашка, в която системата ги вкарва преди определена продажба и обикновено получават номера от по 20-30к нагоре, които докато ги допуснат до същинската продажба билетите естествно са изкупени, дори и да имат късмет да получат малък номер и да влезнат рано, тези които използват ботове и скриптове ги завземат по кошниците за секунди и им остава единствено възможността да обновяват страницата с надеждата да изкочи единична бройка и да изпреварят всички остнали, само че има вероятност заради бързите обновявания, които са напълно нормални в този момент, системата да ги припознае като бот, след което им блокира достъпа и всичко приключва. След всичко това дори и да имат късмета да вземат билет в кошницата, най-новият проблем от месец насам, с който се сблъскваме аз и моето обкръжение, а и всички останали, е невъзможността за плащане. Системата им на моменти започва да отказва всякакъв вид карти, без значение от банката, карти с които през годините никога не сме имали проблеми. За пример онзи ден при продажбата на билетите за купата с франзелите след 2 успешни транзакции, на 3-тата вече отказа и като се започна опит след опит с десетки карти, не става и не става - свързваш се с потребителския съпорт, които голям процент са безполезни и компетентни колкото тези по българските администрации, и тези сладури започват да ти обясняват как проблема може да е навсякъде другаде, но не и при тях - обикновено или си въвел грешни данни или банката ти отказва да изпълни транзакцията, звучи меродавно след 2 успешни такива и в повечето се случаи се стига до там някой да трябва да се притърча до офисите да плати на ПОС терминала, където някак си чудодейно плащанията са одобрени. Та такива ми ти работи, изобщо не е новост, че твоите приятели се докопват до тази бройка.
  18. Facepalm
    S.Gerrard got a reaction from baivan in Юрген Клоп   
    Доста широкообхватна тема, която заради негативите и стреса, който причинява ми се налага да я обсъждам постоянно за съжаление. Промениха доста и продължават, но основните са - промяна на платформата, с което се премина изцяло към онлайн продажби, дигитализация на пластиките и приоритизирането продажбите на мембършипи, с което сложиха край на фен картите, за които не се дължеше годишна такса и така към този сезон вече има над 100к мембъра, а проблемите, които съпътсват обикновените потребители са огромни. Започва се още от виртуалната опашка, в която системата ги вкарва преди определена продажба и обикновено получават номера от по 20-30к нагоре, които докато ги допуснат до същинската продажба билетите естествно са изкупени, дори и да имат късмет да получат малък номер и да влезнат рано, тези които използват ботове и скриптове ги завземат по кошниците за секунди и им остава единствено възможността да обновяват страницата с надеждата да изкочи единична бройка и да изпреварят всички остнали, само че има вероятност заради бързите обновявания, които са напълно нормални в този момент, системата да ги припознае като бот, след което им блокира достъпа и всичко приключва. След всичко това дори и да имат късмета да вземат билет в кошницата, най-новият проблем от месец насам, с който се сблъскваме аз и моето обкръжение, а и всички останали, е невъзможността за плащане. Системата им на моменти започва да отказва всякакъв вид карти, без значение от банката, карти с които през годините никога не сме имали проблеми. За пример онзи ден при продажбата на билетите за купата с франзелите след 2 успешни транзакции, на 3-тата вече отказа и като се започна опит след опит с десетки карти, не става и не става - свързваш се с потребителския съпорт, които голям процент са безполезни и компетентни колкото тези по българските администрации, и тези сладури започват да ти обясняват как проблема може да е навсякъде другаде, но не и при тях - обикновено или си въвел грешни данни или банката ти отказва да изпълни транзакцията, звучи меродавно след 2 успешни такива и в повечето се случаи се стига до там някой да трябва да се притърча до офисите да плати на ПОС терминала, където някак си чудодейно плащанията са одобрени. Та такива ми ти работи, изобщо не е новост, че твоите приятели се докопват до тази бройка.
  19. Like
    S.Gerrard got a reaction from Shinobi in Юрген Клоп   
    Доста широкообхватна тема, която заради негативите и стреса, който причинява ми се налага да я обсъждам постоянно за съжаление. Промениха доста и продължават, но основните са - промяна на платформата, с което се премина изцяло към онлайн продажби, дигитализация на пластиките и приоритизирането продажбите на мембършипи, с което сложиха край на фен картите, за които не се дължеше годишна такса и така към този сезон вече има над 100к мембъра, а проблемите, които съпътсват обикновените потребители са огромни. Започва се още от виртуалната опашка, в която системата ги вкарва преди определена продажба и обикновено получават номера от по 20-30к нагоре, които докато ги допуснат до същинската продажба билетите естествно са изкупени, дори и да имат късмет да получат малък номер и да влезнат рано, тези които използват ботове и скриптове ги завземат по кошниците за секунди и им остава единствено възможността да обновяват страницата с надеждата да изкочи единична бройка и да изпреварят всички остнали, само че има вероятност заради бързите обновявания, които са напълно нормални в този момент, системата да ги припознае като бот, след което им блокира достъпа и всичко приключва. След всичко това дори и да имат късмета да вземат билет в кошницата, най-новият проблем от месец насам, с който се сблъскваме аз и моето обкръжение, а и всички останали, е невъзможността за плащане. Системата им на моменти започва да отказва всякакъв вид карти, без значение от банката, карти с които през годините никога не сме имали проблеми. За пример онзи ден при продажбата на билетите за купата с франзелите след 2 успешни транзакции, на 3-тата вече отказа и като се започна опит след опит с десетки карти, не става и не става - свързваш се с потребителския съпорт, които голям процент са безполезни и компетентни колкото тези по българските администрации, и тези сладури започват да ти обясняват как проблема може да е навсякъде другаде, но не и при тях - обикновено или си въвел грешни данни или банката ти отказва да изпълни транзакцията, звучи меродавно след 2 успешни такива и в повечето се случаи се стига до там някой да трябва да се притърча до офисите да плати на ПОС терминала, където някак си чудодейно плащанията са одобрени. Та такива ми ти работи, изобщо не е новост, че твоите приятели се докопват до тази бройка.
  20. Like
    S.Gerrard got a reaction from Steve_G in Юрген Клоп   
    Напротив, туристи винаги е имало, защото клубът взима процент от билетите, които ни отпускат и ги раздават на играчи, спонсори, вип хосппота и т.н  , но преди разширението на Мейн Стенд беше нормален процент около 10. Към момента взимат по 20-25% особено с лондонските отбори и сити изнагляват. С Лутън беше скандално, не успяха да осигурят билети на всички с 19-те гостувания от предния сезон, поради което направиха томбола и накрая в сектора срещаш някакви групи от семейства с малки деца, докато момчета, с които сме били буквално наквсякъде остават без билет заради такива прошляци.
  21. Like
    S.Gerrard got a reaction from Dr.G. in Юрген Клоп   
    Напротив, туристи винаги е имало, защото клубът взима процент от билетите, които ни отпускат и ги раздават на играчи, спонсори, вип хосппота и т.н  , но преди разширението на Мейн Стенд беше нормален процент около 10. Към момента взимат по 20-25% особено с лондонските отбори и сити изнагляват. С Лутън беше скандално, не успяха да осигурят билети на всички с 19-те гостувания от предния сезон, поради което направиха томбола и накрая в сектора срещаш някакви групи от семейства с малки деца, докато момчета, с които сме били буквално наквсякъде остават без билет заради такива прошляци.
  22. Like
    S.Gerrard got a reaction from Chinaski in Юрген Клоп   
    Напротив, туристи винаги е имало, защото клубът взима процент от билетите, които ни отпускат и ги раздават на играчи, спонсори, вип хосппота и т.н  , но преди разширението на Мейн Стенд беше нормален процент около 10. Към момента взимат по 20-25% особено с лондонските отбори и сити изнагляват. С Лутън беше скандално, не успяха да осигурят билети на всички с 19-те гостувания от предния сезон, поради което направиха томбола и накрая в сектора срещаш някакви групи от семейства с малки деца, докато момчета, с които сме били буквално наквсякъде остават без билет заради такива прошляци.
  23. Like
    S.Gerrard got a reaction from Plovdiv_1926 in Шампионска Лига - 2023/24   
    Всичките им отбори ще играят напролет и точките на отборите им се делят на 7 докато Англия и Испания на 8 и вече с по 2 отбора извън турнирите всяка.
  24. Like
    S.Gerrard got a reaction from Dacheff in Шампионска Лига - 2023/24   
    Всичките им отбори ще играят напролет и точките на отборите им се делят на 7 докато Англия и Испания на 8 и вече с по 2 отбора извън турнирите всяка.
  25. Like
    S.Gerrard got a reaction from Stivi_G in Шампионска Лига - 2023/24   
    Всичките им отбори ще играят напролет и точките на отборите им се делят на 7 докато Англия и Испания на 8 и вече с по 2 отбора извън турнирите всяка.
×
×
  • Create New...