Дирк Каут

Гост Scarface

Препоръчан пост

Гост shicola

http://www.lfchistory.net/images/profiles/player_kuyt.jpg

Birthdate: 22 July 1980

Birthplace: Katwijk, Netherlands

Other clubs: Quick Boys (1985-98), Utrecht (1998-2003), Feyenoord (2003-06), Fenerbahce (2012-)

Bought from: Feyenoord

Signed for LFC: £9m, 18.08.2006

International debut: 03.09.2004 vs. Liechtenstein

International caps: 98/24 (64/20 at LFC) - 15.10.2013

Liverpool debut: 26.08.2006

Last appearance: 13.05.2012

Debut goal: 20.09.2006

Last goal: 21.03.2012

Contract expiry: 03.06.12

Win ratio: 51.58% W: 147 D: 68 L: 70

Games/goals ratio: 4.01

LFC league games/goals: 208 / 51

Total LFC games/goals: 285 / 71

http://www.lfchistor...er/Profile/1162

http://int.soccerway...s/dirk-kuyt/45/

http://en.wikipedia.org/wiki/Dirk_Kuyt

Player profile

Kuyt was born in Katwijk aan Zee, a small fisherman’s town near the Noordzee. He was the third of four children. He was raised mainly by his mother, while his father was often out on the open sea. When he was 12-years-old, Kuyt had to choose between aspiring to become a fisherman or a footballer. He turned down the offer of an apprenticeship as a fisherman as while at sea he would miss most of the midweek training sessions. He soon made a name for himself in footballing circles, and not just because of his remarkably blond hair. In March 1998, after several years in Katwijk’s youth team, Kuyt made his debut for the Quick Boys’ first team, that was playing at the highest amateur level in Holland. He played in the last six matches of the 1997/98 season, scoring three goals as a 17-year-old. He was on an unlikely road to stardom. "In Holland, you start at the age of five at an amateur club and at that age I was doing fine," he remembers. "I was with Quick Boys and I was enjoying myself. But, by the time boys reach 14 or 15, the good ones go off to the academies of clubs like Feyenoord, PSV Eindhoven and Ajax. At that stage, though, nobody was showing an interest in me. Not at 15 or 16 either. By then I thought that, even if did eventually make it into the professional ranks, I was never going to play for one of the bigger clubs. I just had one dream. To play in the first team for my amateur club." Kuyt became a household name in Holland in the 2002/03 season when he scored 20 goals in 34 games for Utrecht in the Eredivisie. In his final match for Utrecht, the Dutch Cup final against Feyenoord, he contributed one goal in a 4-1 victory. After 67 goals in 184 matches for Utrecht, Bert van Marwijk, later coach of the Dutch national team, bought him to Feyenoord even though the technical director of the club did not believe Kuyt was good enough. Kuyt repaid van Marwijk's confidence by scoring 83 goals in 122 games. He was top-scorer in Holland in 2005, scoring 29 goals in 34 games and captained Feyenoord in the 2005/06 season. Kuyt made 233 appearances from 1999 until 2006 of which he played 179 consecutively. Kuyt took his tremendous work ethic and bags of talent to Anfield. He hit the ground running in England, and played like he had been at Liverpool for ten years. The Dutchman scored 14 goals in his debut season including Liverpool's goal in the Champions League final in Athens. He struggled for consistency in his second season. The death of his dearly beloved father, who had followed his son's progress with intensity, no doubt contributed to Kuyt's erratic form. Kuyt finally was back to his best in the last part of the 2007/08 campaign, though playing on the right flank instead of up front. He only scored three League goals in 2007/08 but netted seven goals in the Champions League and was particularly important in the latter stages of the competition scoring in the last 16 against Inter Milan, the quarter-finals against Arsenal and in the semi-finals against Chelsea.

Ever the scorer of important goals Kuyt found the net in the 118th minute against Standard Liege in the second leg of the Champions League third qualifying round when a penalty shoot-out was looming at Anfield at the start of the 2008/09 season. The Dutchman went though a dry spell from middle of November to middle February, but created a lot of scoring opportunities for others and contributed to the team's cause. He equalled his League total of 12 goals from his first season and added three in the Champions League, including Liverpool's fourth goal in the second leg of the exciting 4-4 quarter-final against Chelsea at Stamford Bridge. Kuyt continued to be one of his manager's favourite players in 2009/10 as he only missed three of Liverpool's 56 competitive matches during the season. Although similar affection was not always shown towards him by some supporters as Kuyt is not blessed with the best first touch ever seen nor is he the quickest as he runs "like he has a parachute on" as Jamie Carragher noted. Whatever his shortcomings, nobody could criticise the Dutchman's work-rate or enthusiasm.

That "The Energizer Bunny" loved being a Liverpool player has never been beyond question. Kuyt worked as hard as he ever did during the 2010/11 season, missed only five Premier League matches and 13 League goals was his best return as a Liverpool player. Kuyt achieved a rare feat, not seen by a Liverpool player since 2001, by scoring in five consecutive League matches towards the end of the season. He also netted a hat-trick against Manchester United at Anfield on 6 March 2011, having failed to score in his previous nine encounters against them since coming into the Premier League. Six years of hard work and honest endeavour finally brought tangible reward for the popular Dutchman when he collected a League Cup winners' medal in 2012 after putting his team ahead in extra-time of the final against Cardiff City at Wembley and then scoring from the penalty spot in the shoot-out that followed. Kuyt's 100% success-rate from eight penalties had ended though when he missed from the spot against Everton in October and again when facing Arsenal in March. But he did reach 50 League goals for the club when netting the final goal in a 3-0 win at Wolverhampton in January 2012. The late Anfield winner against Manchester United in the FA Cup was another reminder that he could still be a man for the big occasion At the start of June 2012 the popular 31-year-old Dutchman signed a three-year contract with Istanbul club Fenerbahce. Kuyt was very emotional leaving Liverpool. "After six years, I just had a feeling I needed to change something in my career, a new experience, a new country, new people around me, and that's why I made the decision to leave," he said. "I had a great time and I had great teammates. The club was great, the people were great and the people from Liverpool - the text messages, the phone calls, the e-mails, all the tweets I had on my Twitter account - it's unbelievable how much respect they showed me and it's also a bit emotional. They wished me good luck and they said that they will miss me." More than a player Kuyt is a humanitarian who runs the Dirk Kuyt foundation that supports and organizes events for people with disabilities.

Dirk Kuyt adapted well to life in Turkey after six years in England. Fenerbahçe were unable to prevent Galatasaray from winning the domestic championship but Kuyt played in thirty-one of the thirty-four Süper Lig matches, scoring eight times. Fenerbahçe had a long run in Europe, reaching the semi-final stage of the Europa League after topping Group C at the earlier stage of the competition. The Dutchman's previous European experience with Liverpool was a real advantage to the Turkish club with Kuyt contributing an impressive seven goals from seventeen European ties during the season.

Сподели другаде

Гост LowSx

Няма спор, Каут е футболист, който доказа, че има място в Ливърпул. Коренно промени играта си след поредицата от слаби мачове миналия сезон, и от както играе като крило. Надявам се новия сезон Рафа отново да разчита на него.

Сподели другаде

Гост kikedelrio
Искам да намерите по-бавно крило в лигата от Каут.

Все едно пък Аарън Ленън като търчи като гламав я върши някаква! По- вана е ефективността, която той доказа по десния фланг.

Сподели другаде

Гост Vince

Тромав е.

Един Силва би ни вършил по добра работа да оперира по крилото.

Бабел, Силва по крилата, напреде Роби, Торес, екстра.

Не крия че не харесвам Дирк.

Просто не е мой тип офанэивен играч.

Эа стандартите на ПШ не е нито нападател, нито добро крило.

Липсват му бая качества.

Ако ще целиме подобряване играта в ПШ ни трябва нещо Силва, Куаресма.

С Дирк чушки. В ШЛ може ма в ПШ такива мудни и лишени от техника атакуващи плейъри бърэо увяхват.

Бабел, Гигс, Роналдо, Робен, Уолкът, Пирес, ето това са хора, който покаэват как трябва да иэглежда крилото на водещ тим в ПШ.

Сподели другаде

Гост gogoatoma

Аз викам Рафа като се бори толкова много и отнема топки да го пусне десен бек, никой за нищо няма да съжалява.

Сподели другаде

Гост ShaDoW_HuN7eR
Тромав е.

Един Силва би ни вършил по добра работа да оперира по крилото.

Бабел, Силва по крилата, напреде Роби, Торес, екстра.

Не крия че не харесвам Дирк.

Просто не е мой тип офанэивен играч.

Эа стандартите на ПШ не е нито нападател, нито добро крило.

Липсват му бая качества.

Ако ще целиме подобряване играта в ПШ ни трябва нещо Силва, Куаресма.

С Дирк чушки. В ШЛ може ма в ПШ такива мудни и лишени от техника атакуващи плейъри бърэо увяхват.

Бабел, Гигс, Роналдо, Робен, Уолкът, Пирес, ето това са хора, който покаэват как трябва да иэглежда крилото на водещ тим в ПШ.

Знаеш, че ако вземем Силва, Бабел ще е резерва, а не Каут :sarcastic: И Куарешма да вземем, Каут ще играе по лявото крило и Бабел пак ще го .......

Ако не разбра, Рафа каза: "Всеки отбор иска играч като Каут" :sarcastic: Не сериозно вече. Каут наистина много си подобри играта в последно време, но все пак някое по-технично и по-бързо крило няма да ни дойде зле. И айде все 1 за скорстта на Каут, ама техниката му е отвратително слаба.

ПП Междо другото, кво стана с Адам Хамил? Пак ли е под наем нейде си? Аз лично на него много разчитам за в бъдеще той да измести Каут от титулярния състав (Хамил и Бабел по крилцата ;) )

Сподели другаде

Гост FeRRo
Аз викам Рафа като се бори толкова много и отнема топки да го пусне десен бек, никой за нищо няма да съжалява.

По едно време си мислех точно за същото нещо,но като го знам как прави нарушения постоянно,то нема да бъдат дузпи,то ще бъде чудо ! :sarcastic:

Сподели другаде

Гост FlaSk4o

Абе вкара много важни голове този сезон и според мен е малко недъгав, но пак ще се върна към клипчетата в ютюб и всичките му голове, които е вкарал в Холандия. Може и да стане нещо от него, но крило.. Въпреки всички ми е много интересно защо Рафа толкова го харесва.

Сподели другаде

Гост DwAyNe WaDe

KUYT: NEW BOYS READY FOR KOP BOW

Dirk Kuyt is confident Liverpool's new boys will give a good account of themselves when they make their first appearance in front of the Kop against Lazio tonight.

The Dutch star has been impressed by the impact made by the likes of Robbie Keane, Andrea Dossena, Diego Cavalieri and David Ngog during the club's pre-season preparations and believes they have what it takes to carve out a bright future in L4.

"The new players have come in and all done well," he said.

"It is always good to have a few new faces in the group and hopefully we have made them feel welcome also.

"Sometimes you only need a few changes to make a big difference and hopefully the players who have been signed will help us achieve that.

"We already had a really strong team and now we have added to what we had so that can only be a good thing.

"Our fitness levels are improving all the time and we have scored a few goals in recent games, so everyone is feeling positive and looking forward to playing at Anfield again.

"You always have to work hard in pre-season and you look forward to the big games. We have had a few of those recently and playing Lazio at home is certainly another one.

"I'm sure the fans will be excited to see the new players because they have played well so far and hopefully that will continue tonight.

"The important thing for all of us now though is to use these games to make sure we are ready for the new season and I am sure that we will be."

Liverpool have enjoyed a solid pre-season so far, clocking up a seven match unbeaten run, and while Kuyt feels the new recruits have played an important role in those games, he has been just as impressed by the likes of Daniel Pacheco, Jay Spearing and Stephen Darby.

"Like the new signings, the young players have all done well," he said.

"The tour to Switzerland and the games that followed it gave all the players a good opportunity to get to know each other better and the young players came in and settled in well.

"It is always good to have young players coming through and the ones who have been involved with the team have done a good job."

Tonight's clash with Lazio will also be the first time Fernando Torres will appear at Anfield since his Euro 2008 heroics with Spain.

Kuyt expects his fellow forward to get a rapturous reception and is convinced the former Atletico man has what it takes to go on and surpass the goalscoring feats he achieved in his first season in England.

"Of course he can improve," said the Dutchman.

"Fernando had a fantastic first season with us, but he is still only young and that means he can still get better.

"After scoring the amount of goals he scored last season I am sure that the defences of other teams will be even more wary of him and they will know what he can do but it is not easy to stop a player with the kind of qualities that he has.

"The other thing is that he did really well for Spain at Euro 2008 and scored the winning goal in the final so he will have the confidence from that, so I am sure he can get better."

Сподели другаде

Гост FTorres

гледам тука и се чудя как може да се плюе по играч като Каут...такъв играч който се раздава като неко няма никъде по света ..никога няма да забравя головете тази година срещу Арсенал Интер Челси...и ще кажа едно друго нещо ТОЗИ ИГРАЧ НИКОГА НЕ СЕ Е ИЗЛАГАЛ!

Сподели другаде

Гост gogoatoma
гледам тука и се чудя как може да се плюе по играч като Каут...такъв играч който се раздава като неко няма никъде по света ..никога няма да забравя головете тази година срещу Арсенал Интер Челси...и ще кажа едно друго нещо ТОЗИ ИГРАЧ НИКОГА НЕ СЕ Е ИЗЛАГАЛ!

Първо - головете срещу опонентите в ШЛ бяха предимно по късмет - погледай ги отново и ще разбереш. Виж Торес какви голове вкарва и ги сравни. ;)

Второ - Още на снощният мач срещу Лиеж видях около 3 излагации. На два пъти загуби конрол над токпата и защитниците му я отнмаха, като след това отчаяно търси корнер или тъч в наша полза. Веднъж опропасти една атака, като беше на границите на наказателното поле и можеше даже и да стреля, но реши да прехвърли защитниците и да изведе Бенаюн мисля. Обаче можеш да се сетиш как завърши атаката, нали? А нямаше кой знае каква помощ от него за иначе безобразно играещият Ливърпул.

Трето - не мога да повярвам, че все още има хора, които го защитават! Той бе взет, със надеждата на бележещ централен нападател. Когато дойде Торес го пробваха и като втори нападател и нещата съвсем се объркаха. Пуснаха го крило, но съм сигурен Ви е ясно, че той няма качества да бъде крило! Нито има добро центриране, нито добър дрибъл, нито кой знае каква скорост.

Така че аз мисля, че този футболист е в тежест на Ливърпул, вместо от помощ. И мога да ви кажа, че много равни мачове миналата година бяха заради неговата"помощ". Колко положения срещу малки отбори е опропастявал... Да не говорим, че се сещам за поне три случаи, в коитоне може да уцели вратата от два метра... Но както и да е! Понеже не съм прав ще си замълча.

Сподели другаде

Гост gogoatoma

Не съм казал, че са случайни. Просто ги погледни - срещу Интер - с рикушет, срещу Арсенал - с докосване от половин метър от головата линия. Освен това не съм казал, че съм прав - просто това е моята гледна точка.

Сподели другаде

Гост DwAyNe WaDe

KUYT: WE'LL BE READY FOR SATURDAY

Dirk Kuyt today shrugged aside the disappointment of last night's goalless draw with Standard Liege and insisted: "We'll be ready for Saturday."

Rafael Benitez's men still have qualification for the group stages of the Champions League in their own hands despite a disappointing goalless draw in Belgium - but Kuyt knows a vast improvement will be needed this weekend if the Reds are to enjoy a winning start to their league campaign.

"It wasn't our best performance last night, but I can tell you that we will be ready for Saturday," said the Dutch striker.

"Sometimes things like this can just happen in football. We have the quality in our team, we just need to step-up now and look forward to Sunderland.

"Last night was disappointing but we have to be positive. We got a clean sheet and Pepe had a terrific match in goal. We're still in the tie and we have to make sure we produce a better performance at Anfield in the second leg.

"We struggled with our passing and struggled with the pitch, but we have enough quality to control these kind of things. As I said, sometimes this sort of thing happens - we just have to make sure it doesn't happen too often."

Сподели другаде

Гост FTorres
Не съм казал, че са случайни. Просто ги погледни - срещу Интер - с рикушет, срещу Арсенал - с докосване от половин метър от головата линия. Освен това не съм казал, че съм прав - просто това е моята гледна точка.

Просто каквито и да са головете те са голове и ако не се лъжа момчето се бори до край за тези голове ,най-вече срещу Челси ...Каут взе топката,подаде я ,след това му я подадоха и ГОООЛ....в първия сезон като дойде Каут вкара

ако не се лъжа към 12-13 гола...предвид статиската от минали години това не е лош резултат...2 рия сезон Каут вкара по малко голове ,но защо ,защото дойде най-добрия нападател сега Торес и той попадна под неговата сянка но това не го прави излишен в отбора ...трябва да му се даде шанс този сезон на Каут да е рамо до рамо с Торес а отдясно да играе Пенънт....на европейското това лято най-силния в Холандия бе Каут и няма причина Каут да е резерва на който и да е а относно Кийн ще кажа че той още не си изволювал титулярно място и ако иска да играе трябва да си изволюва с шансовете които Рафата ще му даде,а в това не се и съмнявам :)

Сподели другаде

Гост FTorres

в Тотмън Кийн е вкарал много голове ,но не знам дали така ще му тръгне и с Ливърпул....един играч като е вкарвал не значи че ще вкарва навсякъде.......за мен Каут се е доказал със своето положително КПД за отбора...вижте какво стана с Шевченко в Милан беше най-голямия голмайстор в Челси за 40 млн нищо не направи...... :)

От това се притеснявам най-много дали ще му тръгне в отбора в контролите до сега той не блесна с нищо...но искрено се надявам да почне да бележи и да помогне за спечелването на дългоочакваната титла в ПШ...

Сподели другаде

Гост ShaDoW_HuN7eR
в Тотмън Кийн е вкарал много голове ,но не знам дали така ще му тръгне и с Ливърпул....един играч като е вкарвал не значи че ще вкарва навсякъде.......за мен Каут се е доказал със своето положително КПД за отбора...вижте какво стана с Шевченко в Милан беше най-голямия голмайстор в Челси за 40 млн нищо не направи...... :)

От това се притеснявам най-много дали ще му тръгне в отбора в контролите до сега той не блесна с нищо...но искрено се надявам да почне да бележи и да помогне за спечелването на дългоочакваната титла в ПШ...

Да ама ШевЪ дойде от италиянското калчо в ПШ, докато Кийн сменя един отбор от ПШ с друг. И не виждам логиката при по-слаб отбор да вкарваш повече, отколкото при по-силен.

пп Tottenham - чете се ТотНЪМ, не ТотМЪН ;)

Сподели другаде

Гост El_NiNho

КАУТ ОСТАВА В ЛИВЪРПУЛ

Нападателят на Ливърпул Дирк Каут заяви, че е получил уверението на мениджъра Рафаел Бенитес, че ще се разчита на него след пристигането на "Анфийлд" на Роби Кийн.

Холандският голмайстор призна, че се чувства отлично в града на Бийтълс и не смята да си тръгва от Мърсисайд.

Играчът бе свързван с трансфер в Хамбургер след пристигането на Кийн.

"Аз съм много щастлив в Ливърпул и искам да остана тук, колкото се може по-дълго. Аз съм се устроил тук и харесвам града. Най-важното нещо е, че харесвам клуба си и се наслаждавах на последните си два сезона в тима”, сподели холандецът.

„Единственото нещо, което ми липсва са трофеите и аз се надявам, че те ще дойдат през следващата година. Нямам никакви намерения да напускам клуба. Много неща бяха казани в пресата, но мениджъра ни каза, че ме иска в Ливърпул", завърши Каут.

Сподели другаде

• 4 weeks later...
Гост Steven Gerrard The Best

КАУТ: ИСКАМ НОВ ДОГОВОР

9 септември 2008 11:35

Холандският нападател на Ливърпул Дирк Каут отхвърли възможността да премине в Хамбургер, където треньор е сънародникът му Мартин Йол и обяви, че се надява да подпише нов договор с мърсисайдците.

„Мартин Йол е един от най-добрите холандски треньори – някой, с който бих искал да имам възможност да работя в бъдеще”, каза Каут.

„Никога обаче през ума ми не ми е минавала мисълта да напусна Ливърпул. Щастлив съм тук. Разбира се, че Хамбургер е голям клуб, но не може да бъде сравняван с Ливърпул.”

„От моя договор все остават две години, като се надявам, че той ще бъде последван от нов”, заяви още русокосият холандски голмайстор.

Сподели другаде

Гост Pauleta

:sarcastic: :sarcastic: Чичо Койт е луд е :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:

Сподели другаде

Гост CTAH4O

Гледам тука някои пишат,че Каут бил МОМ и че играл страхотно... верно ли бе?

2 удара , които задължително трябваше да бъдат вкарани + това,че не спря 1 път топката .

Раздава се - няма спор,но само с ядене не става , дет' се вика...

И във форума на официалния сайт не липсваха хора,които изкараха Каут най-добрия играч в ПШ.

Искам единствено да попитам на каква основа Каут беше избран от някои хора за играч на мача,защото аз явно не съм гледал както трябва.

И не се правя на интересен и изобщо не умаловажавам победата,просто съм любопитен...

Сподели другаде