Райън Бабел (Аякс)

Гост Scarface

Препоръчан пост

Гост Scarface
Райън Бабел: Хофенхайм са средняци, ще напускам

Интересно изказване направи нападателят на Хофенхайм Райън Бабел след вчерашната загуба на своя тим със 7:1 от Байерн Мюнхен в среща от Бундеслигата. Юношата на Аякс нарече настоящия си клуб „средняшки“ и не изключи възможостта да си тръгне през лятото.

25-годишният холандец не смята, че германският тим е най-подходящото място за неговото развитие. „Мисля, че мога да подобря някои аспекти от моята игра, но е трудно да достигнеш пълния си потенциал в средняшки отбор“, каза бившият играч на Ливърпул. „В момента съм щастлив тук. Те ми предлагат всичко, от което имам нужда. Имам още доста какво да свърша тук, а и сме си поставили няколко цели през този сезон, които ще се опитаме да изпълним. Надявам се да го направим преди да дойде време да мисля за бъдещето си“, добави Бабел.

„Разбира се, преди бях свикнал да печеля всеки мач. Аякс и Ливърпул побеждаваха в 80 процента от своите срещи. Сега съм в по-различна ситуация. Тук става дума за оцеляване и понякога е много трудно. Срещу Байерн задачата ни бе непосилна, защото още рано в двубоя губехме с 3 гола. Ние сме много млад отбор и не беше трудно да се види как увереността на всички просто се срути“, завърши холандският футболист.

Сподели другаде

Гост sinner

На всеки е ясно,че Хофенхайм е средняк.Трансфера му там беше крачка назад в кариерата му,след Аякс и Ливърпул в Хофе...дано се махне през лятото.

Сподели другаде

Гост 0ne
На всеки е ясно,че Хофенхайм е средняк.Трансфера му там беше крачка назад в кариерата му,след Аякс и Ливърпул в Хофе...дано се махне през лятото.

Точно за там си е наш Бабел.37 мача-5 гола в Хофе.И аз имах големи надежди за него,но уви.Все пак успех и дано разкрие потенциала си.

Сподели другаде

• 5 months later...
  • 1 month later...
Гост Коко

'Playing at Anfield is different'

Former Reds forward Ryan Babel says playing at Anfield is a 'different experience' and revealed that he remembers his three-and-a-half years with Liverpool fondly.

http://assets2.lfcimages.com/uploads/babel263_50632172ab03f485026539.jpg

The Dutchman was signed by Rafael Benitez in the summer of 2007 and went on to score 22 goals in 146 appearances for the club before leaving for Hoffenheim in 2011.

Now the 25-year-old is back at Ajax, the club where he first began his career, having signed a one-year contract with the Amsterdam side at the beginning of September.

Babel has not forgotten his time with the Reds, however. "I had a great time in England playing for Liverpool," the Holland international told FIFA.com.

"I think it could have been much greater if I was guided better but I have no regrets choosing to play for such a big club.

"I wish things could have been different but I still have a big connection with the club and the fans and I still have my house there."

The forward, who struck seven Champions League goals for the Reds, explained that his favourite Liverpool moments were matches in Europe's top club competition.

"The best Anfield games were the Champions League evenings, for me, as the whole stadium gave a full energy to the team," Babel added.

"Playing at Anfield is a different experience. The 'You'll Never Walk Alone' anthem at the beginning of every home game is something you have to feel when you enter the pitch at Anfield."

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.liverpool...ld-is-different

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сподели другаде

• 1 year later...
  • 10 months later...
  • 1 year later...

Former Liverpool winger Ryan Babel has joined Spanish side Deportivo La Coruna on a free transfer until the end of 2016.

The 29-year-old Dutchman, who began his career at Ajax, most recently played for Al-Ain in the United Arab Emirates.

Deportivo signed Babel as Joselu, who is on loan from Stoke, faces two months out with a knee injury.

Сподели другаде

• 3 months later...
  • 3 years later...
  • 2 years later...