Майкъл Оуен

Гост halimi

Препоръчан пост

Гост halimi

http://www.lfchistory.net/images/profiles/player_owen.jpg

Birthdate: 14 December 1979

Birthplace: Chester, England

Other clubs: Real Madrid (2004-05), Newcastle United (2005-09), Manchester United (2009-12), Stoke City (2012-13)

Bought from: Local

Signed for LFC: Joined 1990 - Professional 18.12.1996

International debut: 11.02.1998 vs.Chile

International caps: 89/40 (60/26 at LFC) - 26.03.2008

Liverpool debut: 06.05.1997

Last appearance: 15.05.2004

Debut goal: 06.05.1997

Last goal: 15.05.2004

Contract expiry: 14.08.2004

Win ratio: 48.82% W: 145 D: 81 L: 71

Games/goals ratio: 1.88

Total games/goals opposite LFC: 6 / 0

LFC league games/goals: 216 / 118

Total LFC games/goals: 297 / 158

http://www.lfchistor...yer/Profile/391

http://int.soccerway...chael-owen/192/

http://en.wikipedia....ki/Michael_Owen

Player profile

Terry Owen knew that his son had a gift for goals: "When he was five or six we used to take him along to the mini club, a kind of kid fun session at the Deeside Leisure Centre. There were all sorts of activities going on, trampolining, table-tennis, but all he was interested in was the football games. And his co-ordination and eye for a ball was quite exceptional for a five-year-old. Most lads of that age just toe punting the ball but Michael was a natural - he was tucking shots into the corner of the net with the side of his foot. You would have thought he was three or four years older than he was. It was remarkable." Michael supported his dad's favourites, Everton, as a lad. Terry, who played a couple of games for Everton, left it to Michael to decide: "The first club to spot him playing for Deeside was Liverpool. Then Brian Kidd came down from Manchester United and there were plenty of others. But Steve Heighway, the Liverpool youth development officer, wrote us a smashing letter and it was love at first sight for Michael, he was impressed from day one."At eight, Owen was selected for the Deeside Area Primary School's Under-11 team. At nine he was captain and and at ten he smashed Ian Rush's twenty-year record for the same team by scoring a staggering 97 goals in a single season, improving Rushie's record by 25 goals. His mother remembers: "He scored 97 in his last season and he broke Gary Speed's appearance record because he'd played in all three seasons for the 11-year-olds since he was eight." The prodigy attended the FA's School of Excellence at Lilleshall and he was soon playing for England teams from Under 15 upwards, of course breaking more scoring records with 28 goals in 20 games for the England u-15s and u-16s.

In the 1995/96 season Owen played for Liverpool's youth team even though he was still at Lilleshall. Most of the players were 18, but Owen was only 16. He scored a hat-trick against cup holders Man Utd in the quarter-finals, netting the winner in added time. Owen scored another hat-trick in a 4-2 win in the first leg of the semi against Crystal Palace. Liverpool were 3-0 down after only 50 minutes in the second leg, but Jamie Cassidy reduced the deficit. The scores were level 5-5 after 90 minutes with Owen taking control in extra-time and scoring two goals. Liverpool faced West Ham in the final, played over two legs as well. West Ham hadn't lost in 24 consecutive games, boasting future stars like Rio Ferdinand and Frank Lampard. Owen was missing from the first leg at Upton Park as he was busy scoring both goals for the English u-16 team against Turkey in the European youth finals in Austria. Jon Newby shone in his absence as Liverpool won 2-0. Owen was back for the second leg alongside teammates such as Jamie Carragher and David Thompson. Liverpool fell behind early but Owen equalized with his eleventh in five cup matches and Stuart Quinn scored the winner. Liverpool had won the FA Youth Cup for the first time in the club’s history.

Owen celebrated his seventeenth birthday by signing a professional contract and being handed a place in Roy Evans' senior squad. Steve Heighway had no doubt that a glittering career was ahead: "He is ready for whatever you throw at him; nothing fazes Michael Owen. He's ready. If the manager wants a recommendation from me, Michael gets it." Owen declared his intentions: "I've scored between 40 and 45 goals this season in 30 to 35 games and now my aim is a first-team place in the next year or so." Karl-Heinz Riedle, who prior to joining Liverpool in the summer of 1997 had never heard of Owen, joined his ever-growing fan club. "It's unbelievable when you see him play to realise that he's only 17," he said. "He's such a good player, so very quick and for his age he has excellent vision and awareness. He's a great player already and in one or two years he will become a very great player." Owen had got his first taste of first-team football in the last couple of games in 1996/97, scoring on his debut against Wimbledon. Evans’ plan was to ease the young striker into the first team but Fowler’s injury meant he was in the starting line-up in the first game of the 1997/98 season: "We said before the season started that we would take care of him, nurse him along, but he has changed all that. He wants to play all the time." Owen scored from the penalty spot in the first game of the season against the Dons again. Regular penalty taker Robbie Fowler was absent and Evans handed the responsibility to his young prodigy: "I asked him before the game if he wanted to take the penalties, and he said he did. I asked: 'Is that me pushing or you wanting?' - and he insisted he wanted to do it. But he still had to fight with Danny (Murphy) to get the ball - that's not bad confidence from a couple of kids." On 16 September Owen made his European debut against Celtic at Parkhead. Did that faze him? No, it took him only six minutes to get on the scoresheet. On 1 October 1997 Owen signed a five-year contract with Liverpool worth a basic £2.5million. His £10,000-a-week deal made him the highest paid teenager in British football. He became the youngest-ever player in the twentieth century to make his debut for England, aged 18 years and 59 days, on 11 February 1998. He was top-scorer in his first Premier League season with 18 goals, along with Dion Dublin and Chris Sutton, and voted PFA Young Player of the Year and third in the PFA Player of the Year award. Owen's incredible goal against Argentina in the World Cup in 1998 made him an international star.

"Form is temporary, class is permanent.", is a phrase that has often been repeated in Owen's career. He always delivered a fair amount of goals every season when fit. Forty-six goals in 84 matches in Owen's first two full campaigns was way above of what could be expected as the team was going through a big transition; Roy Evans stepping aside for Gerard Houllier. Owen's hamstring first gave way on 12 April 1999 against Leeds at Elland Road putting him out of action for almost five months. Owen returned to score again 20+ goals in the 2000/01 season when he was crowned the "Prince of Wales" when his two late goals against Arsenal won the FA Cup in 2001. His ongoing hamstring trouble caused concern as he was so dependent on his burst of pace. Owen crowned a memorable 12 months when he became the only Liverpool player to be voted European Footballer of the Year, in 2001, becoming the first Briton to win Ballon d'Or since Kevin Keegan in 1979. Owen received 176 points, 34 more than the formidable Raul, the Real Madrid and Spain forward. Owen was at his most prolific in the 2001/02 season with a goal in every 1.5 games and made a career-high 54 appearances in the 2002/03 when he was for the second consecutive season only two goals away from the 30 goals mark. Houllier made way for Rafa Benítez in the summer of 2004 and it also signalled the end for Owen at Liverpool. He wanted to test pastures new.

Real Madrid president, Florentine Perez, started as early as in March 2002 to woo Owen. "Owen can be one of the world's great players and the best players must play for Real Madrid." Houllier laughed off any apparent interest: "They might be able to afford Ronaldo but they cannot afford Michael Owen. For that kind of money they could only buy his left foot but he is not going anywhere. Don't ever dream that Michael is going anywhere else, even if I am reading about other clubs. Michael is Liverpool through and through and he is staying with me." In the end £8 million prized him away from Anfield to Real. "Since I was 10 I didn't just want to be a footballer, I wanted to be the best footballer in the world," Owen explained. "There are still lots of people ahead of me but if you want to get into that bracket, you have to break out of comfort zones. That is a nutshell is why I made the life changing decision to leave Liverpool for Real Madrid. I have always had a burning desire to push myself and that is why I was disappointed with some of the defeatist reaction to my transfer. I don't know if it is an English trait to settle for what you've got but I was taken aback when the first thing some people said was 'how's he going to get into the first team'. They didn't say 'fantastic, he's moving to the biggest club in the world." Thirteen goals in 20 starts was by no means a bad record in Owen's sole season at the Bernabeu but he was still a fringe player with Raul and Ronaldo firmly first choice. Owen held discussions with Liverpool but once Newcastle offered a staggering £17 million a return to the Reds was out of the question. Liverpool's Chief Executive Rick Parry could hardly believe what he was witnessing. "Michael eventually emerges three coaches later as fifth choice, on a big wage and not happy and then somebody knocks on the door and offers to double their money," Parry said. "I'm sure the first reaction was to rub their eyes in surprise. From our point of view, Michael on the right terms - certainly, but not on the wrong terms."

Newcastle in total conceded 14 goals to Michael Owen in 11 games when he was a Red so maybe it was no surprise they wanted to have him on their side! However, this risky move only delivered 26 goals in 81 League matches in four seasons. Owen scored an impressive seven goals in 11 matches in 2005/06, and had recovered in time to be selected for England duty in the 2006 World Cup. However, a serious knee-injury in the first minute of the group match against Sweden kept him out of action for almost whole of the following campaign. Owen's Newcastle contract ended on the last day of June 2009 with him leaving the relegated club to look for a new employer as a free agent. Defending Premier League champions Manchester United dramatically became Owen's third English League club to the dismay of Liverpool supporters. Few can have been surprised that Owen's high-profile and controversial move to Manchester was wrecked by injury. Owen's highlights at United were a very late winner in the Manchester derby, a Champions League hat-trick at Wolfsburg and a Premier League medal in 2011. As a free agent following his release by United in the summer of 2012, Owen did not have to conform to the normal transfer-window regulations. On 4 September 2012 the 32-year-old signed for Stoke City on a 12-month pay-as-you-play contract. In December 2012 Owen reflected on his personal website on his struggle with injuries, having seen former teammates enjoy a lengthy career into their late 30's. Owen played 316 games for club and country ahead of his twenty-fourth birthday compared with 112 by Ryan Giggs, Paul Scholes (123) and David Beckham (184). "Had I been managed differently I would have been at my best for longer. As a youngster, I was considered exceptional and in many ways, that was to my detriment. While I was playing every game available to me, there was another young kid in the Liverpool Academy called Steven Gerrard who was also showing huge potential. Unlike me, who was playing 80-odd games a year, Stevie just couldn’t stay fit. I am convinced that this played to his advantage in the long run. I would play a full season with Liverpool and then I was jetting off to play for England, sometimes playing three years above my age group at the highest level.” Owen was convinced that his hamstring injury in April 1999 proved a key moment. “My body made me pay for pushing it to the limit too often. My hamstring snapped in two and it was at that point that my ability to perform unimpeded was finished. My rehabilitation was compromised due to our physio leaving the club that summer and not being replaced until the following season. With no regular medical care, a routine injury was destined to restrict me for the rest of my career. People laugh when I say that I am not naturally injury prone. It is my genuine opinion that I have become so due to overplaying at a young age, suffering an injury and then having a dreadful rehabilitation at such a critical time. I cringe when I look back on a quote I came out with after Gérard Houllier rested me for a game. 'I will rest when I'm 40', I muttered in an interview."

Owen's playing-career drew quietly to a close in May 2013. Stoke City used him only rarely in his final season, so rarely that he did not make a single start for them. All his eight appearances came from the substitutes' bench. The last of his one hundred and fifty Premier League goals came at Swansea in January. It was his only goal of the season.

Liverpool as a club and Liverpool supporters as a group saw the best years of Michael Owen's life as a professional footballer. Yes, he was sometimes beset by injuries in his Anfield days but nowhere near as much as he has suffered since he left Anfield for Madrid in 2004. Despite his great personal achievements at Liverpool Owen was never quite beloved on the Kop as might be expected. From the player's point of view, he might always regret stating that he left Liverpool 'to win the big trophies', only to watch from a distance as his new club won nothing and his old club won the biggest trophy of all just a year later.

http://images.teamtalk.com/08/09/800x600/Michael-Owen-Liverpool-Manchester-United-Leag_1191281.jpg

Майкъл Оуен Джеймс (роден на 14 декември 1979) е английски футболен стачник, който в момента играе за и началниците английски Премиер Лига клуб Нюкасъл. He the fourth-highest scorer for the England national team with forty goals. Той четвърта-високата играч който отбелязва гол за националния отбор Англия с четиресет цели. The son of former footballer Terry Owen , he progressed through the Liverpool youth team and scored on his debut in May 1997. Син на бившия футболист Тери Оуен, той прогресира чрез Ливърпул младежки отбор и вкара в дебюта си през май 1997 година. In his first full season in the Premier League he finished as joint top scorer. В първия си пълен сезон в Премиер Лига завършва като съвместни нагоре играч който отбелязва гол. He repeated the feat the following year and was Liverpool's top goal scorer from 1997–2004, in spite of a recurring hamstring injury. Той повтори подвиг на следващата година и беше Ливърпул топ играч който отбелязва гол гол от 1997-2004, независимо от повтарящите осакатявам вреда. His first major club honours came in 2001 when Liverpool won a cup treble of the UEFA Cup , FA Cup and Football League Cup , and Owen was the recipient of the Ballon d'Or that year. Първия си голям клуб почести дойде през 2001 г., когато Ливърпул спечели Купата сопранов на Купата на УЕФА, ФА купата и Футболна Лига Купа и Оуен е получателят на Ballon d'Or тази година.

Owen moved to Real Madrid for £8 million in mid-2004 but was frequently used as a substitute . Оуен преместен на Реал Мадрид за £ 8 милиона през средата на 2004 г., но бе често се използва като заместител. In spite of this, he scored 13 goals in La Liga and had the season's highest ratio of goals scored to number of minutes played. Въпреки това, той вкара 13 гола в Ла Лига и е сезонът на най-висок коефициент на гола вкара за броя на минутите играе. He returned to England the following season, joining Newcastle United for £16 million. Той се върна в Англия следните сезон, се присъедини към Нюкасъл Съединените за £ 16 милиона. He had a promising start to the 2005–06 season but injuries largely ruled him out over the next 18 months. Той бе обещаващ началото на сезон 2005-06, но в голяма степен наранявания постановил него през следващите 18 месеца. After his return he became team captain and was the team's top scorer for the 2007–08 season. След завръщането си той се превърна отбор и беше капитан на отбора на върха играч който отбелязва гол за сезона 2007-08.

Internationally, Owen first played for the senior England team in 1998, becoming England's youngest player and youngest goalscorer at the time. В международен Оуен първият играч за старши Англия отбор през 1998 г., като става Англия на младия играч и младият голмайстор в момента. His performance at the 1998 World Cup brought him to national and international prominence and he went on to appear, and score, in Euro 2000 , the 2002 World Cup and Euro 2004 . Неговата работа в Световната купа 1998 Доведох го на национални и международни бележитост и той беше там, за да се появи и резултат в Евро 2000, за 2002 г. Световната купа и 2004 евро. He is the only player to ever have scored in four major tournaments for England. Той е единственият играч, който да вкара в четири големи турнири за Англия. He played at the 2006 World Cup but suffered an injury which took him a year to recover from. Той играе на Световната купа 2006, но претърпяла нараняване, което го взе в годината, за да се възстанови от. Occasionally playing as captain, he is England's seventh most-capped player and has scored a national record of 26 competitive goals. [ 2 ] Понякога играя като капитан, той е Англия на седмия най-таван плеър и има отбелязани национален рекорд от 26 конкурентни цели. [2]

Клубове

Ливърпул 1996 - 2004

Реал Мадрид 2004 - 2005

Нюкасъл 2005 - 2009

Манчестър Юнайтед 2009 - 2012

?

Сподели другаде

• 2 weeks later...
  • Replies 455
  • Created
  • Последни отговори

Top Posters In This Topic

Гост lalchev

Каква нужда имаме от играч като него ... Дано си го върнем лятото. Надявам се, че Рафата продаде Кийн с цел да има пари за нападател лятото. Какво по-добро от Оуен?!

Сподели другаде

• 2 months later...
Гост sandform

Майкъл Оуен: къде се обърка всичко?

http://img2.sportal.bg/new/uploads/news/2009_18/images/00170914.jpg

Представете си как ще се почувства Майкъл Оуен, когато излезе от тунела за играчите на "Анфийлд" тази неделя и погледне надясно към трибуната "Коп". Допреди пет години той правеше тези крачки напред и назад, носейки червения екип на Ливърпул като любимеца на "Анфийлд" и светът беше в краката му. В неделя обаче Оуен се завръща с бяло-черните райета на Нюкасъл Юнайтед, а "Коп" ще му предложи същото безразличие, което тази поява предизвикваше в последните сезони. И харесва ли му това или не, нападателят ще отиде там с разрушена кариера.

http://img2.sportal.bg/new/uploads/tinymce/90/d/92/93/94/95/96/97/98/99/100/101/102/103/104/105/106/107/108/109/110/111/112/113/115/117/ts/1/pib/vivatel/pibb/slava/ts/119/120/121/1/3/122/123/124/125/125/126/127/128/130/131/132/133/133/135/135/136/137/137/138/139/140/141/142/143/144/145/146/j/147/149/151/151/152/153/154/155/156/157/161/161/162/163/163/165/167/s/157/161/2411/168/171/173/175/177/178/181/187/187/193/193/197/194/d/197/177/dd/157/199/201/d/s/201/as/321/303/203/s/211/1/211/213/215/bxbz/217/1111/221/223/227/231/231/233/333/sasa/3345/337/331/sasdfsada/431/341/335/337/343/347/351/353/357/ssssss/339/344/411/413/401/500/511/503/sasas/dddd/sasasaassas/gggggg/413/433/437/473/357/vol/gggggggg/24/asaaa/dddddddd/501/503/11/507/511/513/517/521/521/ffffff/231/337/441/513/701/701/111/113/213/1212341/ggggggggg/219/313/113/333/113/111/311/111/533/147/777/771/117/377/117/michael_owen-rm.jpg

Още от деня, в който си тръгна от "Анфийлд" през август 2004 г., за да сложи подписа си под договор с Реал Мадрид, професионалният път на Оуен бе невъзвратимо надолу. Истина е, че трудно можеше да повярваме в това, когато стана поредният "галактико" на испанския гранд, но само вижте как се наредиха нещата в следващите пет години.

Досущ като прекалено уверен играч пред рулетката, Оуен бе човекът, заложил всичките си пари на черно, само за да види как излиза червено. Той напусна Ливърпул на старта на революцията на Рафаел Бенитес и гледаше отдалеч как неговите съотборници вдигат трофея в Шампионската лига в първия си сезон без него. Етапът в Мадрид не сработи, въпреки 13 гола в 35 мача в Примера, и Майкъл се завърна в Премиър лийг след само 12 месеца в испанската столица.

http://img2.sportal.bg/new/uploads/tinymce/90/d/92/93/94/95/96/97/98/99/100/101/102/103/104/105/106/107/108/109/110/111/112/113/115/117/ts/1/pib/vivatel/pibb/slava/ts/119/120/121/1/3/122/123/124/125/125/126/127/128/130/131/132/133/133/135/135/136/137/137/138/139/140/141/142/143/144/145/146/j/147/149/151/151/152/153/154/155/156/157/161/161/162/163/163/165/167/s/157/161/2411/168/171/173/175/177/178/181/187/187/193/193/197/194/d/197/177/dd/157/199/201/d/s/201/as/321/303/203/s/211/1/211/213/215/bxbz/217/1111/221/223/227/231/231/233/333/sasa/3345/337/331/sasdfsada/431/341/335/337/343/347/351/353/357/ssssss/339/344/411/413/401/500/511/503/sasas/dddd/sasasaassas/gggggg/413/433/437/473/357/vol/gggggggg/24/asaaa/dddddddd/501/503/11/507/511/513/517/521/521/ffffff/231/337/441/513/701/701/111/113/213/1212341/ggggggggg/219/313/113/333/113/111/311/111/533/147/777/771/117/377/117/michael_owen_new.jpg

Само че вместо да се върне у дома на "Анфийлд", той ускори упадъка си по хлъзгавата пързалка, подписвайки с Нюкасъл Юнайтед. Голям клуб с големи амбиции, но постоянно разминаващ се с очакванията за успехи - едва ли мястото, където да идеш да допълниш колекцията си с медали. Попитайте Алан Шиърър!

Като футболист, който винаги е държал под контрол съдбата си; с ум като бръснач, осъзнаващ собствената стойност по-добре от всекиго другиго, няма как алармата за тревога да не е прозвънила нежно в главата на Оуен, когато пристигна в Тайнсайд. Но я вкарай няколко гола, напомни на хората, че си се върнал, пък кой знае? Може пък наистина голям клуб ще потропа на вратата ти в края на сезона...

Само дето кошмарът се задълбочи. Един мениджър бе уволнен, после втори, после трети. После един сам се оттегли след завръщане като на Месия, преди временен мениджър да се намеси и да спаси Нюкасъл от унижението на завършек в долната половина на таблицата. После той се разболя и другият Месия се върна да спасява клуб от отпадане от Премиър лийг. Този план обаче не работи и Чемпиъншип изглежда следващата спирка за Юнайтед. А дори и още не сме споменали контузиите, ограничили броя на участията на стрелеца до ПЕТДЕСЕТ И СЕДЕМ мача за първенство като титуляр за почти четири години.

Този ужасяващ показател вероятно обяснява защо Майкъл Оуен е запратен в глухата линия на международния футбол от английския селекционер Фабио Капело. Защо да му се довери човек да спечели световната купа, когато списъкът с неговите контузии и все по-голямата загуба на форма и голов нюх му отрежда срамната роля на вчерашния идол?!

Оуен не е вкарвал гол на Нюкасъл от януари насам. Това са девет мача без попадение във всички състезания. Само преди две години изглеждаше абсолютно сигурно, че той ще счупи голмайсторския рекорд с националния екип на Боби Чарлтън от 49 гола. Сега обаче, на 29 години и със закотвен на 40 попадения в 89 двубоя рекорд, залозите това да се случи са доста слаби.

Няма как нападателят да го стори, ако в крайна сметка свърши в Чемпиъншип с екипа на Нюкасъл, ала единственото сигурно нещо за Майкъл Оуен е, че той няма в крайна сметка да свърши в Чемпиъншип с екипа на Нюкасъл. Договорът му изтича през лятото е спорно кое е по-плашещо като възможност - дали той да играе във втория ешелон, или Нюкасъл да му плаща заплатата без гарантираните от Премиър лийг приходи.

Но къде ще отиде той, къде може да отиде? Голямата Четворка има далеч по-големи приоритети, така че може да отпише тази опция. Астън Вила? Оуен би подновил с радост своя дует с някогашния си партньор от Ливърпул и националния отбор Емил Хески, ала може ли Мартин О'Нийл да поеме риск с толкова чуплив играч? Дейвид Мойс от Евертън е изправен пред същата дилема: само се опитайте да си представите нападателен тандем Луи Саа/ Майкъл Оуен! Манчестър Сити ще строи нов отбор, но този вариант би бил идеален преди 12 месеца, а не сега когато Марк Хюз има толкова пари на разположение.

Каквото и да се случи с Нюкасъл този сезон, през лятото Оуен ще се изправи на кръстопът в кариерата си. И, пет години след като пое по еднопосочния път надолу, този път той просто е длъжен да избере правилната посока.

Марк Огдън, вестник "Дейли Телеграф" (sportal.bg)

Сподели другаде

Гост Vince

Марк, умри в кофите, нещастник!

Това което Оуен е постигнал эа няколко години други шебеци пет футболни кариери да иэкарат няма да го видят!

Революцията на Рафаел Бенитес! Освен ШЛ преэ 2005 какво друго эначимо сме видяли от таэи революция, педал?

Пет години минаха вече и отново сме на път да хванеме Дедовият! Голяма революция. Самият Че Гевара е на кормилото!

Къде са медалите от ПШ, эа колекцията? Или Че му трябват още пет години революция!

Въпросните медали все още ги няма нали!

Напомни на хората... На кой да напомня бе мухльо?

Името на Оуен винаги ще седи до имената на Роналдо, Шевченко, Эидан и прочие футболни эвеэди!

Еййй колко эавистливи копелета има на тая планета, чак да элорадстват на гърба на такъв голям футболист и да иэпитват някаква наслада от контуэийте му...

Марк Огдън, метрото по Лондон червата да ти влачи, тревата откъм корените да я гледаш и бял камък сянка да ти паэи...

Сподели другаде

Гост Liverbird

Има една поговорка,..... каквото сам си направиш, друг не може да ти го направи(или нещо от сорта).... та така и с Оуен.

Факт е, че замина да печели титли и отличия, да са му честити. Тук няма нищо общо нито Бенитес, нито Ливърпул след него.

Сподели другаде

Гост Vince

Таэи поговорка ще я научи и Бенитес ако САФ му свали гащите в края на сеэона!

Така ще я научи че ще я эапомни цял живот, революционера, чиято революция эа пет години е едно второ място!

Факт е че таэи революция е само в главите на фанатиэираните му привърженици!

Какъвто е и тоэи Марк Огдън!

Хавал да ти е статията Марк!

Е там с Пол Томкинс мислете какво ще пишете ако любимецът ви напълни гащите в края на сеэона, че той вече е эапочнал да ги пълни!

Рафалюшън или как Манчесър иэравниха Ливърпул по титли!

Сподели другаде

Гост Liverbird

Пак няма нищо общо с Оуен, но пък какво толкова, нали можем да си хулим на воля по Бенитес като няма какво друго да кажем.

Сподели другаде

Гост Vince

Нее, ще му се кланям на тоя амиго, дето пет години се крие эад една купа!

И ще почитам ловърите му, начело с Пол Томкинс и тоя смешник написал таэи статия!

Това няма да стане никога!

Оуен иэживя най-добрите си години, качи се на футболният връх, видя каквото имаше да се вижда във футбола!

Такива като тоэи само могат да му эавиждат а такива като Бенитес да съжаляват че не се въэполэват от услугите му!

Оуен си тръгна от Анфийлд на върха на славата!

Революционерът може и да си тръгне по нисък от тревата някой ден!

И дано тогава такива като Пол и Марк ни правят като вятъра...

Сподели другаде

Гост Liverbird

Ами кланяй му се ако щеш, ама да е в правилната тема, между Бенитес и Оуен няма нищо общо, поне засега.

Нужно ли е във всеки пост, във всяка тема да си повтаряш едно и също???

Ние да не сме сляпи, или ни изкарваш малоумни, че не можем да запомним мнението ти по въпросът Бенитес???

Айде съобразявай се малко.

Следващия пост очаквам да изкарате Бенитес, че е виновен за упадъка на Оуен...... то бива бива, ама то като вашето няма никъде ...... влизате в тоя форум само когато искате да си излеете душата по адрес на Бенитес, Каут, Лейва и сие. Аман от такива фенове.

Сподели другаде

Гост blank

Винс, за съжаление Марк Огдън е прав. Пък и не виждам както общо има Бенитес с темата. Оуен сам реши да се махне.

Сподели другаде

Гост dandio
както общо има Бенитес с темата. Оуен сам реши да се махне.

това е тема по която може да се спори с часове...

Сподели другаде

Гост Vince

Марк Огдън е нещастник!

По един или друг начин тоэи писач е фен на отбора и фен на "революцията" на сеньор Маудес. Отдалеч личи как мед му капе от устата като говори эа таэи "революция". И в същото време е недоброжелател на Оуен, и иэпитва наслада да се подиграва с него!

Както се ебава с Майки само да не вэеме да въэкръсне преэ уикенда на "Анфийлд" с Нюкасъл, че тогава эаедно с някой други хора от испански проиэход ще гледат като отровени от гъби.

Дори Евертън и Астън Вила нямало да вэемат Оуен! Смешник.

Ако Нюкасъл иэпаднат, и го продадът почти эа беэ пари, Сър Алекс може и да не го пропусне!

Пък ние нека вэемем Пандев и другият сеэон пак да ги гониме Манчестър.

Сподели другаде

Гост ZHUKOV

Вярно е че може да се говори асове.Но колкото и да се говори Оуен е велик играч. Яд ме беше че си замина , но още го гледам когато мога и му се кефа. Незнам за това което прочетох по горе че на трибуната коп го гледали с безразличие и обида, но аз ако сум там ще стана и ще му ракопляскам.Та такива ти ми работи за Оуен. Ако помните и Р. Фауър се завърна по едно време но беше ли същото според вас?

Сподели другаде

Гост aHToHuoHu

Има голяма разлика между Фаулър и Оуен, защото Фаулър не искаше да си тръгва, а беше меко казано пропъден без дори да му се даде шанс да с е сбогува със феновете

Сподели другаде

Гост gogoatoma

Оуен си е за мен един от най-големите. Причината да стана фен на отбора, все пак като малък лесно се впечатлявах. И все пак няма да го забравя никога, искрено се моля някой ден да се завърне(ако може по-скоро)!

Сподели другаде

Гост Vince

Вярно е това эа Фаулър. Улие не постъпи джентълменски спрямо него.

Каквото и да е станало, каквото и да са направили, эа мен такива големи играчи, който са допринесли много эа клуба винаги имат място в отбора и право на прошка. Не един или двама души сме станали фенове на отбора эаради Оуен че сега да седя спокойно и да чета писаниците на тоэи меко каэано олигофрен.

Ако Оуен някога се върне в отбора, по някакви причини силно се съмнявам дори и теэи, който негодуват да се въэпротивят, говоря ако вече е нахлуэил червената фланелка. Вярно е че не е онэи Оуен, но е в пъти по-добър иэбор от такива като НГог, Белъми и прочие.

Както и да е...

Никога няма да се съглася с глупостите на тоэи Марк и с евентуалното решение на Бенитес да не върне Оуен ако му се отдаде шанс!

Сподели другаде

Гост Liverpool-Angel

Марк Едикойси е един прост нещастник. А също и дсички които поддържат неговото мнение и подигравателното му отношение към един от най-великите играчи на Ливърпул. Майкъл за престоя си при нас е вкарал 158 / сто петдесет и осем/ гола- повече от всички сегашни общо са вкарали, а сигурно и Марк Някой си надали е написал толкова статии. Майкъл е единственния английски футболист получил единодушно Златна топка за най -добър в света през последните 30 години. Светът е бил в краката на Майкъл Оуен, но надали светът ще чуе повече името на някакво си последноразделно журналистче, намерило своите 5 минутки слава с това да се надсмива над един футболист дал толкова много за отбора. Това дали кариерата на Майкъл върви надолу или нагоре едва ли влиза в работата на някакъв селкор/ селски кореспондент/ на Дейли Телеграф. Аз няма да пожелавам на дописничето на Дейли Телеграф жена му да роди кучета или до няколко дни да му изсъхне ръката която е написала горната статия, само защото добрият тон не позволява такива пожелания.Също така няма да пожелавам на горепосочения пишман-журналист следващото нещо което напише да е собствения си некролог.- пак поради същата причина. Но нека участниците в този форум да покажат нужното уважение към Майкъл Оуен- футболиста дал толкова много на Ливърпул.

Сподели другаде

Гост Enigma_lp

При едно изпадане на Нюкясъл(на каквото не се надявам) цената на Оуен би трябвало да падне драстично

Сподели другаде

Гост toni2570

Оуен е легенда в Ливърпул. Нека да си остане такава. Няма смисъл да си го връщаме в залеза на кариерата му. Според мен по добре да вземем някой който сега да започне да прави мачовете на живота си. А за Рафата доскоро и аз бях против него но според мен той е най доброто решение. От този сезон вече няма да има с кого да се оправдава той сам че решава кого да купи както и ще има повече свобода и във школата. Това е човек който се раздава на 100% за отбора така че да го оставим да работи поне 2 3 години още и тогава да говорим. И ми писна да чета едно и също във форумите. Имам чувството, че повечето пишете само и само за да ви се увеличават постовете.

Сподели другаде

Гост Charg3r

Селтик с предложение за Майкъл Оуен

Селтик ще предложи договор на Майкъл Оуен. Шотландският гранд е готов да дава на нападателя 50 000 паунда на седмица, както и големи бонуси при негов гол и успехи на отбора. Играчът на Нюкасъл в момента получава по 115 000 паунда, но договорът му изтича в края на сезона, а собственикът на "свраките" Майк Ашли не е готов да му го поднови при подобни финансови условия. След четирите години, изпълнени с контузии, на Оуен на "Сейнт Джеймсис Парк", клубът е готов да го пусне като свободен агент. Проблемите на наближаващия 30 години Майкъл с контузиите са причината той все още да не е получил реална оферта, въпреки че Евертън, Манчестър Сити и Астън Вила следят ситуацията.

Сподели другаде

• 2 weeks later...
Гост S.Gerrard

http://i40.tinypic.com/2qvf5l3.jpg

Birthdate: 14.12.1979

Birthplace: Chester, England

Other clubs: Real Madrid, Newcastle

Bought from: Local

Signed for LFC: £0 Professional 14.12.1996

International debut: 11.02.1998 vs.Chile

International caps: 89/40 (26.03.2008)

Liverpool debut: 06.05.1997

Last appearance: 15.05.2004

Debut goal: 06.05.1997

Last goal: 15.05.2004

Contract expiry: 14.08.2004

LFC league games/goals: 216 / 118

Total LFC games/goals: 297 / 158

CAREER HIGHLIGHT

http://i43.tinypic.com/29g00l.jpg

Treble-winner with Liverpool

Newcomers to the English game watching Newcastle United's performances this year may find it hard to believe that Michael Owen was once the golden boy of European football. Exiled from the Three Lions and battling for a spot in Alan Shearer's line-up, his best years have certainly passed him by.

But that doesn't change the fact that, in his pomp, the striker was among the most lethal players going around.

The son of Terry Owen, himself a handy forward sprung from Everton's ranks, Michael was raised in Hawarden, Wales. His record-breaking form at school level attracted the interest of several top-flight clubs and, despite his Goodison heritage, he snubbed the likes of Arsenal, Chelsea and Manchester United to join Liverpool's youth setup at the age of 14.

After graduating from the FA's Academy of Excellence at Lilleshall and winning the FA Youth Cup, Owen agreed professional terms with the Reds in 1996. He scored on his debut against Wimbledon later that season, but even that couldn't prepare the public for the impact he would have over the next 12 months.

With Robbie Fowler injured, the teenager was thrust into Roy Evans' starting XI during the 1997-98 campaign, and he did not disappoint. At the tender age of 18, he finished the season with as many goals to be the Premier League's joint-top scorer - in all competitions, his tally was 23 - and bagged the PFA Young Player of the Year award.

Owen stunned defences across the country with his lightning pace and instincts in the penalty area, so much so that Glenn Hoddle included him in the England squad for the 1998 World Cup. Brought along as back-up for Alan Shearer, Teddy Sheringham and Les Ferdinand, it was in France that he announced himself to the world.

Having scored as a substitute in the group-stage defeat to Romania, Owen started thereafter and led the line against Argentina in the last 16. It was in this clash that the young upstart scored arguably the goal of the tournament, making a fool of Roberto Ayala & Co. before searing the ball home from outside the 18-yard box. The Three Lions went out on penalties, but a new national hero was born.

In many ways, this marked the beginning of the end of the Kop's love affair with Owen. Although he continued to perform brilliantly for his club, the Scouse fans were suspicious of his England exploits. Many wondered if their star striker was merely using Liverpool as a vehicle for his international career. He wasn't helped by the fact his partnership with the much-maligned Emile Heskey forced the legendary Fowler to leave the club.

The peak of Owen's Anfield career came in 2001. Premier League honours still evaded him and the club, but that was all that escaped their grasp that year. The Reds claimed a unique treble, winning the UEFA Cup, League Cup and FA Cup, with Owen grabbing two late goals to down Arsenal in the latter final.

But his trophy count didn't stop there. After helping Liverpool win both the Charity Shield and the UEFA Super Cup - making it an incredible five trophies in a calendar year - Owen was named European Footballer of the Year, becoming the first Red to claim the accolade.

Three years later, Owen quit Anfield. The season prior had been a huge disappointment for the Merseysiders, resulting in Gerard Houllier's sacking and Rafa Benitez's arrival. The manner of the player's departure echoed that of Steve McManaman several years beforehand - opting to leave on a free transfer - and their destination was identical: Real Madrid.

In a forward line dominated by Ronaldo and Raul, the Cheshire-born star found starting opportunities hard to come by at the Bernabeu. Nevertheless, he finished the 2004-05 season with 16 goals in all competitions and had the best goals-to- minutes ratio in the Primera Division.

In the meantime, Michael's international career was going swimmingly. By the time he left Spain, he had 32 England goals to his name, putting him fourth on the Three Lions' all-time scorers list - at just 25 years of age. He has since edged his way up to 40, although it remains to be seen whether he'll receive any more chances to add to that tally.

The truth is, Owen's career has taken a sharp turn for the worse since he joined Newcastle in the summer of 2005. Injuries ravaged his first two seasons on Tyneside - knee ligament damage picked up at the 2006 World Cup saw him play just three games for his club in the 2006-07 campaign. Niggles and illnesses have plagued him ever since, and this year he has looked a shadow of the player who tore up defences for fun with Liverpool.

The 29-year-old has scarcely featured for the national team following Fabio Capello's appointment in December 2007. Perhaps his international career over, and others would say his top-flight footballer are drawing nigh as well (whether he stays at Newcastle or not).

Regardless, Michael Owen remains one of the most frightening and prolific strikers that Liverpool and England have ever produced. He might be a figure of scorn now - on Merseyside, Tyneside and nationwide - but his exploits over the past dozen years cannot be disputed. He has been one of the greatest poachers of his generation.

HONOURS

FA Cup (2001)

Football League Cup (2001, 2003)

FA Community Shield (2001)

UEFA Cup (2001)

European Super Cup (2001)

FA Youth Cup (1996)

Individual

PFA Young Player of the Year (1998)

Premier League Golden Boot (1998, 1999)

BBC Sports Personality of the Year (1998)

Ballon d'Or (2001)

FIFA 100

DID YOU KNOW ... Michael Owen's brother-in-law, Richie Partridge, was on Liverpool's books between 2000 and 2005?

Сподели другаде

• 4 weeks later...
Гост StevenGerrard

Собственикът на Уигън: Оуен не става за Висшата лига, нека се занимава с коне

Собственикът на Уигън Дейв Уелън нападна нападателя на Нюкасъл Майкъл Оуен, който в момента спешно си търси нов отбор. Уелън заяви, че според него бившият футболист на Ливърпул не става за Висшата лига, тъй като през цялото време е контузен и е по-добре, Майкъл да се отдаде на любовта си към конете.

"Не, ние не сме от клубовете, на които бяха предложени услугите на Оуен. Агентът му е разговарял с Ливърпул и Евертън и се надява да пласира там своя клиент. Истината е, че дори и да ми го предлагаха, нямаше да го взема", коментира Уелън.

"Струва ми се, че той е прекалено дълго време контузен, а и в днешната финансова ситуация не бих платил на никой повече от 25 хиляди паунда седмично", допълни собственикът на "Дъ Латикс".

"Когато Майкъл напускаше Реал бях готов да платя исканите 15 милиона паунда. Дори се свързах с него и му казах, че на следващата година ще му позволя да отиде, в който клуб си поиска стига да играе при нас в сезона преди световното в Германия. Тогава обаче Оуен предпочете да заиграе в Нюкасъл и сами виждате какво постигна", каза още Уелън.

Сподели другаде

Гост ultra_LIVERPOOL

ОУЕН е голям, каквото и да говори въпросният завистник.

Дано някой ден се завърне.

Сподели другаде