Guest NikolaY Posted April 10, 2011 Report Share Posted April 10, 2011 Формула 1 - Сезон 2011 http://prikachi.com/images/778/3206778X.jpg Календар: http://prikachi.com/images/723/3208723C.png Албърт Парк (Австралия) Сепанг (Малайзия) Шанхай (Китай) Истамбул Парк (Турция) Каталуния (Испания) Монтер Карло (Монако) Жил Вилньов (Канада) Валенсия (Европа) Силвърстоун (Великобритания) Нюрбургринг (Германия) Хунгароринг (Унгария) Спа (Белгия) Монца (Италия) марина Бей (Сингапур) Сузука (Япония) Йеонгам (Корея) Джейпи (Индия) Яс Марина (Абу Даби) Интерлагос (Бразилия) Сахир (Бахрейн) ******************************************************************************** Отбори и Пилоти Ред Бул - Рено http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/redbulllogo2008a.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/AUST0001_5.gif База на отбора: Милтон Кийнс (Великобритания) Адрес: Red Bull Racing Ltd. Bradbourne Drive Tilbrook, Milton Keynes MK 14 8BJ United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Марк Уебър - Себастиян Фетел Тест-пилоти: - Даниел Рикардо Шеф на отбора: Кристиян Хорнер Генерален мениджър: Джонатан Уейтли Технически директор и главен дизайнер: Ейдриън Нюи Шеф дизайнер: Роб Маршал Шеф на отдел "Аеродинамика": Питър Продромоу Шеф на отдел "Двигатели": Фабрис Лом Спортен директор на Ред Бул: Хелмут Марко Ръководство аеродинамика: Бен Агатангелу Шеф на състезателните инженери: Иан Морган Състезателен инженер на Себастиян Фетел: Джуилауме Рококуелин Състезателен инженер на Марк Уебър: Киарон Пилбийм Собственик: Дитрих Матешиц Шаси: RB7 - карбон направен от Ред Бул - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окачване: Red Bull F1 Тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Brembo - масло: Total - гориво: Total - джанти: O.Z. - гуми: Пирели Двигател: Рено V8 RS27 2011 - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 2005 г. Гран при на Австралия (Албърт парк) Участия: 107 Победи: 15 Първа победа: 2009 Гран при на Китай (Шанхай) – Себастиян Фетел Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 39 Пол-позишъни: 20 Първи пол-позишън: 2009 Гран при на Китай (Шанхай) – Себастиян Фетел Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 12 Титли при пилотите: 1 Титли при конструкторите: 1 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 място с 498 точки (2010) Точки: 754,50 Първа точка/и: 7-мо място в Гран при на Австралия (Албърт парк) - Дейвид Култард (06.03.2005г.) - 2 точки Бюджет: 220 милиона долара (155 през 2007 г.) Служители: 550 Официален уеб сайт: www.redbullracing.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Макларън - Мерцедес http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/mclaren_l_5.gif http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/UNKG0001_5.gif База на отбора: Уокинг (Великобритания) Адрес: McLaren International Ltd. McLaren Technology Centre Chertsey Road Woking GU21 5JY United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Дженсън Бътън - Люис Хамилтън Тест-пилоти: - Гари Пафет - Педро де ла Роса Шеф на отбора: Мартин Уитмарш Спортен директор на Мерцедес-Бенц: Норберт Хауг Генерален мениджър: Дейвид Рединг Технически директор: Пади Лоу Шеф дизайнер: Нийл Отли Шеф на отдел "Аеродинамика": Джон Илей Мениджър: Саймън Робертс Главен състезателен инженер: Филип Прю Състезателен инженер на Люис Хамилтън: Анди Латъм Състезателен инженер на Дженсън Бътън: Якоб Андреасен Акционери и собственици: Мансур Ойех, Рон Денис Шаси: MP4-26 - карбон направен от Макларън - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Макларън/Кони - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Akebono - масло: Mobil 1 - гориво: Mobil 1 - джанти: Enkei - гуми: Пирели Двигател: Мерцедес-Бенц V8 FO 108Y - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 1966 г. Гран при на Монако (Монте Карло) Участия: 684 Победи: 169 Първа победа: Гран при на Белгия (Спа) - Брус Макларън (09.06.1968 г.) Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 452 Пол-позишъни: 146 Първи пол-позишън: Гран при на Канада (Моспорт парк) - Питър Ревсън (19.09.1972 г.) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 142 Титли при пилотите: 12 Титли при конструкторите: 8 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 - Световни шампиони със 156 точки (1998) - Световни шампиони със 139 точки (1991) - Световни шампиони със 121 точки (1990) - Световни шампиони със 141 точки (1989) - Световни шампиони със 199 точки (1988) - Световни шампиони с 90 точки (1985) - Световни шампиони със 144 точки (1984) - Световни шампиони със 73 точки (1974) Точки: 4141,5 Първа точка/и: 6-то място в Гран при на Великобритания (Брандс Хеч) - Брус Макларън (16.07.1966 г.) - 1 точка Бюджет: 240 милиона долара Служители: 850 (700 през 2007 г.) Официален уеб сайт: www.mclaren.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ферари http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/otbori_piloti_2011/fer2011logo.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/IzTAL0001_5.gif База на отбора: Маранело (Италия) Адрес: Ferrari SpA. Via Ascari 55-57 I-41053 Maranello Italia Tel: +39 0536 94 93 62 Fax: +39 0536 94 94 39 Структура на тима: Пилоти: - Фелипе Маса - Фернандо Алонсо Тест-пилоти: - Жул Бианки - Джанкарло Фисикела Шеф на отбора: Стефано Доменикали Технически директор: Алдо Коста Шеф дизайнер: Никола Томбазис Шеф на отдел "Аеродинамика": Марко де Лука Шеф на отдел "Двигатели": Лука Марморини Генерален мениджър: Масимо Ривола Главен инженер: Пат Фрай Шеф на състезателните инженери: Крис Дайър Състезателен инженер на Фелипе Маса: Роб Смедли Състезателен инженер на Фернандо Алонсо: Андреа Стела Президент: Лука ди Монтедземоло Шаси: Ferrari 150° Italia - карбон направен от Ферари - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Sachs - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Brembo Carbon - масло: Shell - гориво: Shell - джанти: BBS - гуми: Пирели Двигател: Ferrari V8 056 - 90 градуса, 2398 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 21.05.1950 г. Гран при на Монако (Монте Карло) Участия: 811 Победи: 214 Първа победа: Гран при на Великобритания (Силвърстоун) – Хосе-Фройлан Гонзалес (14.07.1951 г.) Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 643 Пол-позишъни: 205 Първи пол-позишън: Гран при на Великобритания (Силвърстоун) – Хосе-Фройлан Гонзалес (14.07.1951 г.) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 224 Титли при пилотите: 15 Титли при конструкторите: 16 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 - Световни шампиони с 172 точки (2008) - Световни шампиони с 208 точки (2007) - Световни шампиони с 262 точки (2004) - Световни шампиони с 158 точки (2003) - Световни шампиони с 221 точки (2002) - Световни шампиони с 179 точки (2001) - Световни шампиони с 170 точки (2000) - Световни шампиони с 128 точки (1999) - Световни шампиони с 89 точки (1983) - Световни шампиони с 74 точки (1982) - Световни шампиони с 113 точки (1979) - Световни шампиони с 95 точки (1977) - Световни шампиони с 83 точки (1976) - Световни шампиони с 73 точки (1975) - Световни шампиони с 45 точки (1964) - Световни шампиони с 40 точки (1961) Точки: 5028,27 Първа точка/и: 2-ро място в Гран при на Монако (Монте Карло) - Алберто Аскари (21.05.1950 г.) – 3 точки Бюджет: 290 милиона долара Служители: 900 Официален уеб сайт: www.ferrari.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Мерцедес GP http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/merlogo2010.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/GERM0001_5.gif База на отбора: Бракли (Великобритания) Адрес: Mercedes Grand Prix Ltd. Operations Centre Brackley Northants NN13 7BD United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Михаел Шумахер - Нико Розберг Тест-пилоти: - - Шеф на отбора: Рос Браун Генерален мениджър: Рон Медоуз Технически директор: Боб Бел Шеф дизайнер: Лои Бигоис Шеф на отдел "Аеродинамика": Джон Оуен Състезателен инженер на Михаел Шумахер: Марк Слейд Състезателен инженер на Нико Розберг: Тони Рос Шаси: MGP W02 - карбон направен от Мерцедес - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Showa - тегло: 620 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Brembo - масло: Eneos - гориво: Eneos - джанти: BBS - гуми: Пирели Двигател: Мерцедес-Бенц V8 FO108Y - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 1954 г. Гран при на Франция (Реймс) Участия: 31 Победи: 9 Първа победа: 1954 г. Гран при на Франция (Реймс) Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 3 Пол-позишъни: 8 Първи пол-позишън: 04.07.1954 г. Гран при на Франция (Реймс) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 9 Титли при пилотите: 2 Титли при конструкторите: 0 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 Точки: 353,14 Първа точка/и: 04.07.1954 г. Гран при на Франция (Реймс) - 1 място Бюджет: 180 милиона евро Служители: 420 Официален уеб сайт: www.mercedes-gp.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Рено GP http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/hwh333.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/FRAN0001_5.gif База на отбора: Енстоун (Великобритания) Адрес: Renault F1 UK Whiteways Technical Center Enstone Chipping Norton Oxfordshire OX7 4EE United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Ник Хайдфелд - Виталий Петров Тест-пилоти: - Бруно Сена - Ромен Грожан - Роберт Кубица Шеф на отбора: Ерик Булие Генерален мениджър: Джон Мърдъл Спортен директор: Стив Нелсън Технически директор: Джеймс Алисън Шеф дизайнер: Тим Деншам Шеф на отдел "Аеродинамика": Дирк де Биър Шеф на отдел "Двигатели": Роб Уайт Състезателен инженер на Ник Хайдфелд: Симон Рене Състезателен инженер на Виталий Петров: Айо Коматсу Президент на концерна Рен-Нисан: Ален Даса Шаси: R31 - карбон направен от Рено - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: RenaultF1 - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: AP Racing - масло: Elf - гориво: Total - джанти: O.Z. - гуми: Пирели Двигател: Рено V8 RS27 - 2011 - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 16.07.1977 г. Гран при на Великобритания (Силвърстоун) Участия: 281 Победи: 35 Първа победа: Гран при на Франция (Дижон) - Жан-Пиер Жабуи (01.07.1979 г.) Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 95 Пол-позишъни: 51 Първи пол-позишън: Гран при на Южна Африка (Киалами) - Рене Арну (03.03.1979 г.) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 31 Титли при пилотите: 2 Титли при конструкторите: 2 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 - Световни шампиони с 206 точки (2006) - Световни шампиони със 191 точки (2005) Точки: 1245 Първа точка/и: 4-то място в Гран при на САЩ (Уоткинс Глен) - Жан-Пиер Жабуи (01.10.1978 г.) - 3 точки Бюджет: 170 милиона долара (230 през 2007 г.) Служители: 560 (800 през 2007 г.) Официален уеб сайт: www.lotusrenaultgp.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Уилямс - Косуърт http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/williams_l_5.gif http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/UNKG0001_5w.gif База на отбора: Гроув (Великобритания) Адрес: Williams GP Engineering Grove, Wantage Oxfordshire OX12 0DQ United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Рубенс Барикело - Пастор Малдонадо Тест-пилоти: - Шеф на отбора: Сър Франк Уилямс Главен инженер: Патрик Хед Изпълнителен директор: Адам Пер Генерален мениджър: Тим Нютън Технически директор: Сам Майкъл Шеф дизайнер: Ед Ууд Шеф на отдел "Аеродинамика": Джон Томлинсън Състезателен инженер на Рубенс Барикело: Том Макълоу Състезателен инженер на Пастор Малдонадо: Шави Пулар Шаси: FW33 - карбон направен от Уилямс -трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: WilliamsF1 - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Carbone - масло: Castrol - гориво: Castrol - джанти: Rays - гуми: Пирели Двигател: Косуърт СА2010 V8 - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 1969 г. Гран при на Испания (Монтюич) Участия: 632 Победи: 113 Първа победа: Гран при на Великобритания (Силвърстоун) - Клей Регацони (14.07.1979 г.) Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 296 Пол-позишъни: 125 Първи пол-позишън: Гран при на Великобритания (Силвърстоун) - Алън Джоунс (14.07.1979 г.) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 130 Титли при пилотите: 7 Титли при конструкторите: 9 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 - Световни шампиони със 123 точки (1997) - Световни шампиони със 175 точки (1996) - Световни шампиони със 118 точки (1994) - Световни шампиони със 168 точки (1993) - Световни шампиони със 164 точки (1992) - Световни шампиони със 137 точки (1987) - Световни шампиони с 141 точки (1986) - Световни шампиони с 95 точки (1981) - Световни шампиони със 120 точки (1990) Точки: 2704 Първа точка/и: 2-ро място в Гран при на Германия (Нюрбургринг) - Жак Лафит (03.08.1975 г.) - 6 точки Бюджет: 130 милиона евро (105 през 2007 г.) Служители: 470 Официален уеб сайт: www.williamsf1.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Форс Индия - Мерцедес http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/otbori_piloti_2011/logforece2011images.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/india_flag08.jpg База на отбора: Силвърстоун Адрес: Force India F1, Dadford Road Silverstone, NN12 8TJ England Структура на тима: Пилоти: - Адриан Сутил - Пол ди Реста Тест-пилоти: - Нико Хюлкенберг Шеф на отбора: Виджай Маля Главен мениджър: Анди Стивенсен Технически директор: Марк Смит Шеф дизайнер: Акио Хага и Иан Хал Шеф на отдел "Аеродинамика": Саймън Филипс Състезателен инженер на Адриан Сутил: Брадли Джоус Състезателен инженер на Ди реста: Джанпиеро Ламбиазе Шаси: VJM04 - карбон направен от Форс Индия - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Penske - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Carbon discs AP Racing - масло: Mobil 1 - гориво: Total - джанти: BBS - гуми: Пирели Двигател: Мерцедес-Бенц V8 FO108Y - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 2008 г. Гран при на Австралия (Албърт парк) Участия: 35 Победи: 0 Първа победа: 0 Най-добро класиране в Гран при: 2 Подиуми: 1 Пол-позишъни: 1 Първи пол-позишън: 2009 Гран при на Белгия (Спа) - Джанкарло Фисикела Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 1 Титли при пилотите: 0 Титли при конструкторите: 0 Най-добро крайно класиране в първенството: 7 място с 68 точки (2010) Точки: 81 Първа точка/и: 2-ро място в Гран при на Белгия (Спа) - Джанкарло Фисикела– 8 точки Бюджет: 80 милиона евро Служители: 280 Официален уеб сайт: http://www.forceindiaf1.com/ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Заубер - Ферари http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/otbori_piloti_2011/175-sau.gif http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/swihhhg.jpg База на отбора: Хинвил (Швейцария) Адрес: Sauber Motorsport AG Wildbachstr. 9 8340 Hinwil Switzerland Структура на тима: Пилоти: - Камуи Кобаяши - Серхио Перес Тест-пилоти: - Естебан Гутиерес Шеф на отбора: Петер Заубер Генерален мениджър: Беат Цендер Технически директор: Джеймс Кий Шеф дизайнер: Кристоф Цимерман Ръководство Аеродинамика: Сиймус Муларкей Шеф на отдел "Двигатели": Лука Марморини Главен инженер: Джанпауло Далара Състезателен инженер на Перес: Марко Шубач Състезателен инженер на Камуи Кобаяши: Франчески Ненчи Шаси: C30 - карбон - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Sachs - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Brembo Carbon - масло: Petronas - гориво: Petronas - джанти: O.Z. - гуми: Пирели Двигател: Ferrari V8 056 - 90 градуса, 2398 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 14.03.1993 г. Гран при на Южна Африка (Киалами) Участия: 234 Победи: 0 Първа победа: 0 Най-добро класиране в Гран при: 3 Подиуми: 6 Пол-позишъни: 0 Първи пол-позишън: 0 Най-добра стартова позиция: 2 Най-бързи обиколки: 0 Титли при пилотите: 0 Титли при конструкторите: 0 Най-добро крайно класиране в първенството: 4 място с 21 точки (2001) Точки: 239 Първа точка/и: Гран при на Южна Африка (Киалами) 1993 г. - Джей Джей Лехто - 2 точки Бюджет: 90 милиона евро Служители: 280 Официален уеб сайт: www.sauberf1team.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Торо Росо - Ферари http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/hshs333.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/ITAL0001_5.gif База на отбора: Фаенца (Италия) Адрес: Scuderia Toro Rosso Via Spallanzani 21 I-48018 Faenza (Ravenna) Italy Структура на тима: Пилоти: - Себастиян Буеми - Хайме Алгуерсуари Тест-пилоти: - Даниел Рикардо Шеф на отбора: Франц Тост Генерален мениджър: Джанфранко Фандуци Технически директор: Джорджо Асканели Шеф дизайнер: Бен Бътлър Шеф на отдел "Аеродинамика": Николо Петруци Главен инженер: Лаурент Мекис Състезателен инженер на Хайме Алгуерсуари: Андреа Ланди Състезателен инженер на Себастиан Буеми: Рикардо Адами Собственик: Дитрих Матешиц Шаси: STR06 - карбон направен от Торо Росо - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Sachs - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Brembo Carbon - масло: Castrol - гориво: Castrol - джанти: Advanti - гуми: Пирели Двигател: Ferrari V8 056 - 90 градуса, 2398 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 2006 г. Гран при на Бахрейн (Сахир) Участия: 89 Победи: 1 Първа победа: Гран при на Италия (Монца) - Себастиян Фетел (14.09.2008 г.) Най-добро класиране в Гран при: 1 Подиуми: 1 Пол-позишъни: 1 Първи пол-позишън: Гран при на Италия (Монца) - Себастиян Фетел (14.09.2008 г.) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 0 Титли при пилотите: 0 Титли при конструкторите: 0 Най-добро крайно класиране в първенството: 6 място с 39 точки (2008) Точки: 69 Първа точка/и: 8-мо място в Гран при на САЩ (Индианаполис) - Витантонио Лиуци (02.07.2006 г.) - 1 точка Бюджет: 60 милиона евро Служители: 260 Официален уеб сайт: www.scuderiatororosso.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Лотус - Рено http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/teaml1.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/malacxcxc.jpg База на отбора: Хингам Адрес: Lotus Racing Hingham Industrial Estate Ironside Way Hingham Norfolk NR9 4LF United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Ярно Трули - Хейки Ковалайнен Тест-пилоти: - Карун Чандок - Луис Рация - Давиде Валсеки - Рикардо Текстейра Шеф на отбора: Тони Фернандес Технически директор: Майк Гаскойн Шеф дизайнер: Луис Бътлър Главен мениджър: Греъм Уотсън Аеродинамика: Мариане Хинсон Състезателен инженер на Ярно Трули: Джанлука Писанело Състезателен инженер на Хейки Ковалайнен: Дж.П.Рамирес Шаси: T128 - карбон направен от Лотус - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Лотус - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Carbone - масло: Castrol - гуми: Пирели Двигател: Рено V8 RS27 - 2011 - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 1958 г. Гран при на Монако (Монте Карло) Участия: 489 Победи: 74 Първа победа: Гран при на САЩ (Уоткинс Глен) - Инъс Айрлънд (08.10.1961 г.) Най-добро класиране в Гран при: 1 Пол-позишъни: 102 Първи пол-позишън: Гран при на Португалия (Боависта) - Джим Кларк (14.08.1960 г.) Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 66 Титли при пилотите: 6 Титли при конструкторите: 7 Най-добро крайно класиране в първенството: 1 - Световни шампиони с 86 точки (1978) - Световни шампиони с 92 точки (1973) - Световни шампиони с 61 точки (1972) - Световни шампиони с 59 точки (1970) - Световни шампиони с 62 точки (1968) - Световни шампиони с 54 точки (1965) - Световни шампиони с 54 точки (1963) Точки: 1419 Първа точка/и: 4-то място в Гран при на Белгия (Спа) - Клиф Алисън (15.06.1958 г.) - 3 точки Бюджет: 60 милиона евро Служители: 240 Официален уеб сайт: www.teamlotus.co.uk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Испания Рейсинг Тийм - Косуърт http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/sezon_2011/hrtl99.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/Spfrrr.jpg База на отбора: Испания Адрес: Campos Meta 1 General Oraб 9.1D 28006 Madrid Spain Структура на тима: Пилоти: - Нарин Картикеян - Витантонио Лиуци Тест-пилоти: - Джорджо Мондини Шеф на отбора: Колин Колес Технически директор: Джеф Уилис Шеф дизайнер: Пол Уайт Главен мениджър: Борис Бирмс Състезателен инженер на Картикеян: Ричард Конел Шаси: HRT F111 - карбон - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - окаване: Sachs - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Brembo carbon discs - масло: BP - гориво: BP - джанти: OZ - гуми: Пирели Двигател: Косуърт СА2011 V8 - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана - обороти: Ограничени на 18 000 об/мин. Дебют във Формула 1: 2010 г. Гран при на Бахрейн (Сахир) Участия: 19 Победи: 0 Първа победа: 0 Най-добро класиране в Гран при: 14 Подиуми: 0 Пол-позишъни: 0 Първи пол-позишън: 0 Най-добра стартова позиция: 1 Най-бързи обиколки: 0 Титли при пилотите: 0 Титли при конструкторите: 0 Най-добро крайно класиране в първенството: 11 място - 0 точки - 2011 г. Точки: 0 Първа точка/и: 0 Бюджет: 25 милиона евро Служители: 60 Официален уеб сайт: www.hispaniaf1team.com --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Върджин - Косуърт http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/viglogo7676.jpg http://formula1.sportal.bg/uploads/images/tinymce/otboripiloti/UNKG0001_5w.gif База на отбора: Великобритания Адрес: Manor Grand Prix Racing Ltd. 1 Manor Drive Dinnington Sheffield S25 3QU United Kingdom Структура на тима: Пилоти: - Тимо Глок - Жером Дамброзио Тест-пилоти: - Шеф на отбора: Джон Буут Технически директор: Ник Уирт Собственик: сър Ричард Брансън Шаси: MVR-02 - карбон - трансмисия: Полуавтоматична - 7 скорости - тегло: 640 кг. - охлаждане: Вода/система с масло - спирачки: Carbon discs - гориво: BP - джанти: BBS - гуми: Пирели Двигател: Косуърт СА2011 V8 - 90 градуса, 2400 куб/см - блок на двигателя: Алуминий - глава на цилиндрите: Алуминий - колянов вал: Стомана Дебют във Формула 1: 2010 г. Гран при на Бахрейн (Сахир) Участия: 19 Победи: 0 Първа победа: 0 Най-добро класиране в Гран при: 14 Подиуми: 0 Пол-позишъни: 0 Първи пол-позишън: 0 Най-добра стартова позиция: 16 Най-бързи обиколки: 0 Титли при пилотите: 0 Титли при конструкторите: 0 Най-добро крайно класиране в първенството: 12 място - 2010 г. - 0 точки Точки: 0 Първа точка/и: 0 Бюджет: 40 милиона евро Служители: 200 Официален уеб сайт: www.virginracing.com ====================================== http://formula1.sportal.bg ====================================== Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest s0Ldi3r Posted April 11, 2011 Report Share Posted April 11, 2011 Фетел отново ще стане шампион , няма съмнение просто Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NikolaY Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Фетел отново остави без конкуренция другите, само като видя какво е изоставането на Фераритата от него и ми става лошо. В днескашната квалификация разликата между Фетел и най-бързото Ферари е 1,5 секунди, което е страшно много. Надявам се утре Алонсо и Маса да направят добър старт с който да си спечелят по някоя-друга позиция. Състезанието е утре от 10:00 българско време, а ето така изглежда и подреждането на стартовата редица. http://prikachi.com/images/754/3228754X.png http://prikachi.com/images/773/3228773x.png Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest veli Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Да се ненадяваш - Бътън да мине през бокса на Ред Бул и Маса да излезне преди Хамилтън от бокса. Йехее. И после пак да се прецака всичко + Маса да остане назад + Розберг да се изложи като.. нещо си, де да знам като кво. + Хамилтън да спечели + Алонсо да е ТОЛКОВА МНОГО назад, че чак да не се вижда. Адмирации за Уебър Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NikolaY Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 За това ли се мъчих толкова време да я направя тази тема и да няма кой да пише в нея. :D Този Фетел започва много да ме дразни, вярно, че разполага с най-добрия болид, но днес имаше много късмет в края на състезанието с тези червени флагове. :verymad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kimi Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 За това ли се мъчих толкова време да я направя тази тема и да няма кой да пише в нея. :D То,при такава доминация на Фетел,няма какво да се пише :sarcastic: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest veli Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Мразя Хамилтън. Просто го мразя, имам чувството, че от много време не ме е дразнил така както днес. Егати бутането, всичко потроши.. и той изкара късмет с тва спиране на състезанието и с тва глупаво правило, дано да го отменят от догодина.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terror Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 ^ Хах...! Има нещо такова. В последно време наистина не е правил чак такива простотии, но днес напомни за старият си Аз. Относно късмета за спирането на състезанието, може да се каже, че и Фетел в голяма степен бе облагодетелстван(едвам се влачеше горкия по средата на състезанието с единствения си стоп). Шумахер, както винаги(от началната точка на неговото завръщане), отново с "престижно" класиране Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest veli Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Ако не беше тва Алонсо щеше да е първи, леле тоооолкова се радвах по едно време като осъзнах че Фетел ще трябва пак да спира.. ама нищо. Ред Бул винаги са ми били симпатични, малко е досадно само Фетел да печели, ама има и такива години.. =D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest behemoth Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 ^ Хах...! Има нещо такова. В последно време наистина не е правил чак такива простотии, но днес напомни за старият си Аз. Относно късмета за спирането на състезанието, може да се каже, че и Фетел в голяма степен бе облагодетелстван(едвам се влачеше горкия по средата на състезанието с единствения си стоп). Шумахер, както винаги(от началната точка на неговото завръщане), отново с "престижно" класиране Само един върпос, за кой си ти ? Алонсо ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NikolaY Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 4 часа и 10 мин. опит да се получи нещо подобно на надпревара, е в крайна сметка надпревара имаше в последните 10 обиколки. Бътън и Хамилтън на бесилката. За две състезания изхвърлиха 15 човека от надпреварата, направо не мога да ги гледам вече. Дано в следващите състезания и двамата получат заслужените си наказания, не само от Монако, но и сега от Монреал. Фетел от няколко състезания насам стои на ръба и късмета го покрива, днес това не се случи и логично загуби първото си място в последните 5-6 завоя. Много жалко за Фераритата, които бяха по-близко от всякога до Ред Булите, но отново проблемите на мокра писта и мал шанса ги лишиха от това да вземат нещо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest behemoth Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 4 часа и 10 мин. опит да се получи нещо подобно на надпревара, е в крайна сметка надпревара имаше в последните 10 обиколки. Бътън и Хамилтън на бесилката. За две състезания изхвърлиха 15 човека от надпреварата, направо не мога да ги гледам вече. Дано в следващите състезания и двамата получат заслужените си наказания, не само от Монако, но и сега от Монреал. Фетел от няколко състезания насам стои на ръба и късмета го покрива, днес това не се случи и логично загуби първото си място в последните 5-6 завоя. Много жалко за Фераритата, които бяха по-близко от всякога до Ред Булите, но отново проблемите на мокра писта и мал шанса ги лишиха от това да вземат нещо. По-скоро алонсо на бесилката. Най-слабия световен шампион от много време насам. В колко катастрофи участва това испанче, като затваряше завойте и не оставаше място друг доста по-бърз болид да мине? За сблъсаците на Хамилтън, пусни си от монако Шумахер с/у Луис. На фибата как мина Шумахер изпревари Луис, като британеца му остави достатъчно място. След това на първия завойпък Луси мина Шуми и германеца остави място.... Алонсо е като играч на барса. Прави мизерии и се оплаква, а феновете му обясняват как другите се са виновни и играят грубо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest veli Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 За две състезания изхвърлиха 15 човека от надпреварата, направо не мога да ги гледам вече. Абе Бътън избута Хамилтън, така че има малко justice. Ама наистина така се получава, не им ли писва.. Иначее, браво на Бътън. Все пак кара добре, като изключим всичко друго. И Фетел ако не се беше паникьосал така, щеше да си опази мястото, ама както и да е, да има разнообразие ^^ Жалко за Шуми, искаше ми се да го видя на подиума.. и имаше реален шанс.. А Маса и Кобаяши беше най-якото нещо на света. Баааахти, в последния момент.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Atom_Power Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 http://vbox7.com/play:ee331c13 Класически сблъсък. Хакинен обаче как цепи шиканите :X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReD_Gerrard Posted June 24, 2012 Report Share Posted June 24, 2012 Уникално състезание на пистата във Валенсия наблюдавах днес! Браво на Алонсо!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Novkov Posted June 24, 2012 Report Share Posted June 24, 2012 Много голям Алонсо! Абе тия дни им върви на Алонсовци :sarcastic: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NikolaY Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Гледал съм над 100 състезания сигурно и това за мен е едно от най-великите. Невероятен Алонсо, много се радвам, че направи толкова зрелищна надпревара. Имаше и малко късмет, но определено беше най-бързият на пистата и победата му е заслужена. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami_Hyypia Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Който му се гледа добър филм за великия шампион Аертон Сена мога да препоръчам - Ayrton Senna: Beyond the Speed of Sound Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest камен Posted December 30, 2013 Report Share Posted December 30, 2013 както следя Ливърпул така се интересувам и от Ф1, никога не съм бил фен на М.Шумахер, но го уважавам като пилот/бивш/ и му пожелавам да се оправи по скоро. :doubleup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Senzor Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Айде да живнем малко темата. Фен (бях) на Формула 1 в продължение на доста години, по-скоро от 97-а до 2009-а, а любимия ми пилот за тези години си беше Джанкарло Физикела. Човека никога не успя да стане шампион, но ме грабна по някаква незнайна причина, джентълменството му на пистата, уважението, което показва към колегите си и качествата си. Гледам тука пишете за най-доброто състезание, но не знам дали сте гледали Гран При на Бразилия 2003-а, всички го описват като най-лудото състезание някога. Във въпросното състезание Физикела започва от 8-а позиция. Тогава отборите имат право да ползват само 1 вид гуми, различни от слик-а и повечето избират "intermediate" - средните. Но по време на състезанието завалява един дъжд, при който и гумите за мокра настилка не помагат, в крайна сметка завършват само 8 болида. Физикела оглавява колоната в 54-ата обиколка, след още 2 спират състезанието и връчват първото място на Райконен, защото по правилник лидера 2 обиколки преди спирането на състезанието се води за победител. Въпреки, че кара може би най-слабия болид тогава Джордан, всички съжаляват, че така му отнемат първата победа. След това на следващото състезание в Имола преразглеждат ситуацията и стигат до извода, че Физико е бил лидер, когато започва 56-ата обиколка и пост скриптум му дават наградата за първо място в Италия :doubleup:След кратък престой в Заубер се мести в Рено и 2 години помага на Алонсо да стане шампион, като самия Физикела завършва тези сезони на 5-о и 4-о място, това е и пика в кариерата му. В края на кариерата си се мести във Ферари, когато Маса е контузен и изкарва няколко състезания, за да се откаже по-късно като 3-и пилот във Ферари. Често казва, че това му е била мечтата да кара за черните кончета. Та след неговото оттегляне се отказах да гледам Формулата, а и не беше толкова интересно, вече Фетел е без конкуренция, но онези години бяха най-добрите на този спорт... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReD_Gerrard Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 На Фисикела и аз се кефех, най-вече заради името му :sarcastic: Както и Ярно Трули, мега интересните имена имат :sarcastic: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest s0Ldi3r Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Пет дни почит за великия Сена Прочети повече на: http://www.sportal.bg/news.php?news=485470 В памет на Аертон Сена - преди 20 години на този ден си отиде. Играчите на "Коринтианс" излязоха на терена с каски като неговата - респект! DeaThRoW, 9.Player, Sami_Hyypia and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dandy Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 "Бразилската легенда през твоите очи" - разказът на победителя от конкурса за Сена http://www.sportal.bg/news.php?news=485482 LSuarez7, s0Ldi3r and Sami_Hyypia 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest s0Ldi3r Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 "Бразилската легенда през твоите очи" - разказът на победителя от конкурса за Сена http://www.sportal.b...php?news=485482 Страхотно четиво. Sami_Hyypia 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dandy Posted May 1, 2014 Report Share Posted May 1, 2014 Накара ме и аз да се разтърся за Сена. Бил е наистина голям! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.