Jump to content

Формула 1


Гост NikolaY

Препоръчан пост

Дано новите собственици направят служебно догодина Ферари шампиони, защото иначе ще напуснат, за да не се излагат повече ще прекръстят отбора на фирмата майка Фиат и ще боядисат колите сини. Дано.

Link to comment
Сподели другаде

Само подчертаното е вярно
За теб. Не беше ли глупост да удари странично Люис при Safety Car? Розберг е ясен - камикадзе в болид. Състезанията, в които заради негови агресивни атаки или защити Люис не завърши са поне 2. А мисля, че когато спечелиш шампионата с 5 точки разлика, тези състезания имат влияние.

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Дано новите собственици направят служебно догодина Ферари шампиони, защото иначе ще напуснат, за да не се излагат повече ще прекръстят отбора на фирмата майка Фиат и ще боядисат колите сини. Дано.

Има ли са и по-дълго време безтитлие,но не са напускали.Няма да го направят и сега,а и когато и да е.Няма кой да го допусне просто.Когато прочетеш словосъчетанието ''Формула 1" индиректно се сещаш за Ферари
Link to comment
Сподели другаде

Много противни станаха пилотите напоследък, поне в моите очи. Лично аз Фетел и Хамилтън не мога да ги понасям как постоянно мрънкат за нещо. Британеца е по-сдържан в псувните си, обаче между тях двамата предпочитам германеца, понеже поне не се прави на модна икона и изглежда и се държи доста по-земно. Единствения по- противен от тях двамата е Верстапен. Ако феновете на Хамилтън наричате Розберг "камиказе", то холандеца трябва да е 20 пъти по това.

Link to comment
Сподели другаде

По-добре такива като Верстапен отколкото зАспи като Райконен и Бътън примерно.

Тия състезания имат нужда от повече шоу и силни характери.

 

Какво му е точно хубавото на Верстапен? Някакъв младеж, който не може да мисли 2 секунди напред и почти всяко състезание създава конфликтни ситуации - това е той за момента. Кара на абсолютния риск и ако стане добре, ако ли не ще гледа състезанието отстрани.

Link to comment
Сподели другаде

Емо,грешиш много!Верстапен е самороден талант,от тези за който казват ,,Слънце което изгрява,,Ако Хамилтън и Фетел са настощето,то Макс е близкото бъдеще.Бергер и Култард не станаха шампиони защото не караха на риска когато се налагаше,а не че бяха посредствени пилотипри все че караха прекрасни коли.Скоро за холандеца ще се избиват водещите отбори.

Link to comment
Сподели другаде

Емо,грешиш много!Верстапен е самороден талант,от тези за който казват ,,Слънце което изгрява,,Ако Хамилтън и Фетел са настощето,то Макс е близкото бъдеще.Бергер и Култард не станаха шампиони защото не караха на риска когато се налагаше,а не че бяха посредствени пилотипри все че караха прекрасни коли.Скоро за холандеца ще се избиват водещите отбори.

Ами и хубаво, обаче не е единствения самороден талант. Кими преди 15 години бе дори по-бърз, но не камикадзираше всичи около себе си. Алонсо по същия начин. Дори Хамилтън, който пък също като холандеца веднага се включи в топ отбор. Ако беше който и да било друг пилот на негово място в Сингапур, сега шамппионата все още щеше да е жив. Не че той беше виновен за сличилото се, просто бе единственият, който можеше да предотврати инцидента. Опита за убийство на Спа ще се помни дълго време, както и начина по който отговорните лица се грижат за него.

Link to comment
Сподели другаде

За Сингапур не съм сигурен, че си напълно прав. Верстапен трябваше да си глътне лявата гума, за да предотврати инцидента. Кими не прецени добре нещата. А отдясно бе Фетел. Нямаше как холандецът да спаси положението според мен. Колкото до това дали той или някой механик е виновен за липсата на интрига, или пък защо не самият Фетел да си е виновен, аз мисля именно последното. Фетел бе second best след първите няколко състезания и само трудностите в отделни надпревари на Мерцедес задържаха интригата жива. Не знам какво ще е догодина, но няма да им е никак лесно на Ферари.

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Дълго може да се спори по въпросите за интригата, но лично за мен за Сингапур, никой нямаше вина, просто ако на мястото на Верстапен беше някой измежду Хамилтън, Рикардо, Фетел, Кими, Хълк, Алонсо и т.н., нещата нямаше да се получат по този начин. Рикардо най-точно описа съотборника си като "онзи, който не може да губи".

Link to comment
Сподели другаде

Има ли са и по-дълго време безтитлие,но не са напускали.Няма да го направят и сега,а и когато и да е.Няма кой да го допусне просто.Когато прочетеш словосъчетанието ''Формула 1" индиректно се сещаш за Ферари

 

А като кажеш Ферари и директно се сещаш за мърморковци. Заради тяхното мрънкане променяха толкова пъти правилата, че на хората вече не им се гледа вече. Сега пак заради тях от 2020г. пак ще сменят двигателите. Най-добре за тях и за феновете да си направят едно първенство ще го кръстят Ферари 1 (пак ще е Ф1) там винаги ще са първи и ще ни отърват от непрекъснато мрънкотене.

Link to comment
Сподели другаде

А като кажеш Ферари и директно се сещаш за мърморковци. Заради тяхното мрънкане променяха толкова пъти правилата, че на хората вече не им се гледа вече. Сега пак заради тях от 2020г. пак ще сменят двигателите. Най-добре за тях и за феновете да си направят едно първенство ще го кръстят Ферари 1 (пак ще е Ф1) там винаги ще са първи и ще ни отърват от непрекъснато мрънкотене.

Винаги през 5-6 години се правят кардинални промени по правилата. Би ми било интересно да чуя ,по твоята логика, по какъв начин Ферари са мрънкали през 2008-ма, примерно, та да се стигне до статуквото през 2009г. Или пък какво общо имаха те с тъпата идея на ФИА да въведат тубро двигателите? За да е ясно, не съм фен на никой отбор, още по-малко пък на Ферари, така че не ми лепвайте етикети.

Link to comment
Сподели другаде

Винаги през 5-6 години се правят кардинални промени по правилата. Би ми било интересно да чуя ,по твоята логика, по какъв начин Ферари са мрънкали през 2008-ма, примерно, та да се стигне до статуквото през 2009г. Или пък какво общо имаха те с тъпата идея на ФИА да въведат тубро двигателите? За да е ясно, не съм фен на никой отбор, още по-малко пък на Ферари, така че не ми лепвайте етикети.

 

Много е лесно виж кой печели през 2007г. после какво става 2008г. че да се стигне до мрънкането за сменяне на правилата.

Link to comment
Сподели другаде

 

 

Много е лесно виж кой печели през 2007г. после какво става 2008г. че да се стигне до мрънкането за сменяне на правилата.

А да кажеш нещо за твойте хора за шпионския скандал през 2007 ;)
Link to comment
Сподели другаде

Какво точно се очаква да кажа конкретно за тази година освен че стана скандал нещо всеизвестно. Шпионаж си има от зората на Ф1 и ако някой си мисли че е имало само през 2007 година и само от един отбор живее на планета с шампионат Ферари 1.

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Браво на Хамилтън, проведе по шампионски всички тренировки, днес на квалификациите отново безупречен! Първа стартова редица и за Фетел. Ще бъде интересно. Утре в 22ч. - Гран при на САЩ :)

Link to comment
Сподели другаде

Безапелационен Хамилтън отново, Фетел втори. Разликата в точките се покачва на 67, при оставащи 75 до края за разпределяне. Мисля, че всичко е ясно.

Героят на деня - Макс Верстапен. Който не е гледал ГП на САЩ, нека си пусне последната обиколка и види какво показно направи Макс срещу не кой да е, а срещу Кими Райконен!

 

П.С. Верстапен стартира в дъното на колоната, а се качва на подиума!

П.С.2. ЛОЛ! Наказаха Верстапен и му отнеха третото място.

Link to comment
Сподели другаде

  • 9 months later...

Изключителна аматьорщина тресе отбора на Ферари в последните години. Почти във всеки един от важните моменти не могат да покажат, че са готови дори да се борят за титлата, нито рейс-инженери, нито механици. И днес се получи не по-малко позната картинка от миналото състезание в Германия. Миналата година точно по това Фетел сдаде титлата, последните 2 състезания мисля, че сценария се повтори.

 

Миналата седмица от напълно спечелено състезание в Германия запръска дъжд, Фетел реши да не смени гумите няколко обиколки преди края и в крайна сметка се разби в оградите. Днес, в най-важния момент трябваше след последната смяна в бокса да излязат пред Ботас и да подгонят чернилката, те се оплескаха и при смяната на гумите и Фетел излезе плътно зад Ботас, та после в продължение на 20 обиколки караше зад него без да успее да го притесни.

Link to comment
Сподели другаде

Аматьорщина или липса на късмет,но е факт,че двата уикенда където Ферари са осезаемо по-бързи,подаряват победите.Това действа демотивиращо.Много ме е яд,много

Link to comment
Сподели другаде

И мен ме е яд, но това не се случва за първи път, което само по себе си показва, че не е липса на късмет. Не само тази година губят подобни състезания. Докато при Маклараните тези грешки са изчистени до такава степен, че те напрактика не се случват.

Link to comment
Сподели другаде

NikolaY, предполагам имаш предвид Мерцедес, а не "Макларъните".

Никой не спомена контакта между Ботас и Фетел, за мен в тази ситуация германецът бе пожален. Предстои ни интересен финал на сезона. Ферари можеха да имат комфортен аванс, а сега имат планина за изкачване.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Фетел беше почти една кола по-напред в завоя.Не го слушай каиша Момчил какво говори
Ключовото тук е "почти". Четох и в Туитър доста коментари, че е могло да му сложат 5 секунди. Както и да е, Хамилтън и Мерцедес са в полпозишън за титлата :)

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...