Jump to content

Формула 1


Guest NikolaY

Recommended Posts

Не само феновете на Мерцедес, никой не ги харесва!

Миналата година единствени са надминали бюджета за харчене и виждаме ефекта тази година какъв - Макс и последен да стартира има шанс всяко състезание да стане победител.

Просто е много голяма разликата, когато харчиш над позволеното. Сега да видим като ги глобиха ще има ли ефект догодина.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, kibo1992 said:

Астън Мартин също са надминали бюджета ама не виждам при тях да има ефект  и Ферари преди няколко години имаха някаква измама с горивото.

Астън Мартин са го надминали с 450 000 долара, докато Редбул с близо 2 милиона. Има огромна разлика.

А и едните са в средата и не се борят за нищо, а другите чрез надминаване на бюджета стават световни шампиони в продължение на 2 години. 

Дори и по-тежко наказание трябва да получат, но да видим дали намаленото време в тунела ще окаже такова влияние. Глобата от 7 мил със сигурност няма да я усетят.

Link to comment
Share on other sites

On 31.10.2022 г. at 10:51, kibo1992 said:

Макс подобри рекорда на Шумахер и Фетел  за победи в един сезон. Те са с по 13, а вчера Макс направи 14тата си. Този сезон беше тотална доминация от РБ. Само феновете на Мерцедес не го харесват. 

 

Which driver has recorded the most race wins in an F1 season?
 

Quote

 

Back in 2004, German legend Michael Schumacher set the record for most race wins in a single F1 season when he came home victorious on 13 separate occasions. 

...Schumacher won 72.2% of the 18  races that were held...

 

Quote

 

...Sebastian Vettel equalled Schumacher's famous record back in 2013...

...Winning  13  out of 19 races...

 

т.е.  68,4%


 

Quote

 

But the question is, with three races left of the 2022 season, can Red Bull's Verstappen beat the existing record for most wins in a season?

...Having won  13  races  from 19  so far in 2022...

 

Крайно 14 от 22 състезания т.е. 63,6%

Link to comment
Share on other sites

On 31.10.2022 г. at 11:51, kibo1992 said:

Макс подобри рекорда на Шумахер и Фетел  за победи в един сезон. Те са с по 13, а вчера Макс направи 14тата си. Този сезон беше тотална доминация от РБ. Само феновете на Мерцедес не го харесват. 

Първата част от сезона беше по-скоро осиране на Ферари доста често отколкото доминация на РедБул. Да видим дали Макс ще бие Шуми процентово и ще спечели последните състезания.

Link to comment
Share on other sites

On 31.10.2022 г. at 18:44, Senzor said:

Не само феновете на Мерцедес, никой не ги харесва!

Миналата година единствени са надминали бюджета за харчене и виждаме ефекта тази година какъв - Макс и последен да стартира има шанс всяко състезание да стане победител.

Абе, така е, тази година Ред Бул са много над останалите като представяне, обаче когато това се правеше от Мерцедес нямаше рев и Хамилтън си мълчеше. Скай допринасят много затова. Тази почти двойна разлика в точките не може да бъде в следствие на няколкото милиона изхарчени в повече. 

Аз не съм фен на никой от тези два отбора. Миналата година ми се искаше Макс да спечели, за да се прекъсне тая серия на Мерцедес от поредни титли, а тази викам за Люис и се надявам да измъкне поне една победа. Миналата година беше много силен в Бразилия и се надявам да стане нещо сега. 

Като цяло не е много добра посоката на развитие на спорта. Ще видим какво ще се промени от 2026, когато сменят техническите правила и Ауди влезе в спорта. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Страхотен спринт и още по-страхотно състезание.

Макс отново показа, че е тотално перде. Влиза във всеки ъгъл надявайки се, че другия ще отстъпи. В подобни ситуации само миналата година Хамилтън му отстъпи позиция поне 5-6 пъти, а холандеца никога не отстъпва, после все другите му виновни.

Наяве излезнаха обаче конфликтите в няколко отбора:

- Окон се скара с инженера и каза, да не му се месят как се състезава с Алонсо. Испанеца е ясно отдавна, че не го харесва.

- Леклер се молеше да сменят позиции със Сайнц, за да може да има предимство в битката за второто място, но когато става въпрос за подиум, трудно можеш да направиш подобна рокада.

- И накрая всички видяха Макс какво леке е. Спечелил е титлата отдавана, а Перез се бори за второто място. Въпреки, че мексиканеца имаше огромна заслуга и за двете му титли, Макс отказа да даде 5-о място на Чеко, заради "причини станали преди 1 година". Да не говорим, че целия свят го намрази, но и Перез открито излезна и каза - "Видяхме какъв е всъщност вече".

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Senzor said:

Страхотен спринт

Според мен спиринтовете са най-доброто нещо случвало се последно време на Ф1. Трябва и състезанията да ги направят нещо подобно. По-къси но без пестене на гуми и гориво, но яко макс педала на газта. Или както във Формула 2, две състезания едно сутрин едно след обяд

Колкото до Верстапен ще кажа, че ще е многократен противоречив шампион, както на 80% преди него от големите победители

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1.11.2022 г. at 7:50, Senzor said:

Астън Мартин са го надминали с 450 000 долара, докато Редбул с близо 2 милиона. Има огромна разлика.

А и едните са в средата и не се борят за нищо, а другите чрез надминаване на бюджета стават световни шампиони в продължение на 2 години. 

Дори и по-тежко наказание трябва да получат, но да видим дали намаленото време в тунела ще окаже такова влияние. Глобата от 7 мил със сигурност няма да я усетят.

The FIA acknowledges that had RBR applied the correct treatment within its Full Year Reporting Documentation of RBR’s Notional Tax Credit within its 2021 submission of a value of £1,431,348, it would have been considered by the Cost Cap Administration to be in compliance with Article 4.1(b) of the
Regulations and therefore RBR’s Relevant Costs for the 2021 Reporting Period would have in fact
exceeded the 2021 Cost Cap by £432

 

Не баш както го изкарваш, ама if it fits your narrative 🙄

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, kolonkata said:

The FIA acknowledges that had RBR applied the correct treatment within its Full Year Reporting Documentation of RBR’s Notional Tax Credit within its 2021 submission of a value of £1,431,348, it would have been considered by the Cost Cap Administration to be in compliance with Article 4.1(b) of the
Regulations and therefore RBR’s Relevant Costs for the 2021 Reporting Period would have in fact
exceeded the 2021 Cost Cap by £432

 

Не баш както го изкарваш, ама if it fits your narrative 🙄

Това беше наличната информация, когато съм писал коментара.

1 месец след това има официална цифра и пишеш коментар, че и ме тагваш, че съм си го измислил?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Senzor said:

Това беше наличната информация, когато съм писал коментара.

1 месец след това има официална цифра и пишеш коментар, че и ме тагваш, че съм си го измислил?

Информацията беше налична и тогава просто сега видях коментара. А защо мислиш, че надминаването на миналогодишния бюджет им е помогнало тази година?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Никой не отразява новината на десетилетието - Хамилтън преминава във Ферари от 2025г.

В началото бях шокиран, но впоследствие взех да разбирам, че е правилното решение.

Вероятно ще има по-голям контрол върху развитието на автомобила, по-бързи са, а ако ги направи шампион за първи път от 2008г. насам, ще стане абсолютна легенда. Ако не стане, вече е сред най-великите така или иначе, затова е win-win ситуацията за него.

 
hamiltonforweb.webp

Link to comment
Share on other sites

От поне 5 години не следя Ф1, но съм фен на Ферари. Нямам проблем да видя Хамилтън в бокса на Ферари, но се съмнявам, че ще стане световен шампион отново.  Съмнявам се, че това е дългосрочно решение за отбора. Макс 2 години му давам там 🙂

Харесвам Льоклер, а също Сайнц и Алонсо, но Фернандо също вече е минало. Кой ще е партньор на англичанина знае ли се? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Senzor said:

Никой не отразява новината на десетилетието - Хамилтън преминава във Ферари от 2025г.

В началото бях шокиран, но впоследствие взех да разбирам, че е правилното решение.

Вероятно ще има по-голям контрол върху развитието на автомобила, по-бързи са, а ако ги направи шампион за първи път от 2008г. насам, ще стане абсолютна легенда. Ако не стане, вече е сред най-великите така или иначе, затова е win-win ситуацията за него.

 
hamiltonforweb.webp

Хамилтън подценява Леклер и ако Ферари случайно направят добра кола, няма да може да го бие. Според мен е грешно решение. По-лесно ще бие Ръсел, а шансът Мерцедес да направят добра кола не е по-малък от Ферари. Да не стане така, че Сайнц иде в Мерцедес и накрая той уцели правилната кола….

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...