19.04.2022 Ливърпул 4-0 Манчестър Юнайтед (ПЛ - 32 кръг)

Препоръчан пост

12 hours ago, nikiniki said:

Както писах и преди , си стоя зад думите.Докато сме 11-11 можем да победим всеки.С жота сме 10-12 и мед ми капе като виждам новия му статут.От другия сезон още по-назад ще е сред нападстелите по право да влиза даже като рвзерва.Още повече че това ще се затвърждава с времето и мн хора тук ще им горят ушите като го разкараме в прайма му.

Не очаквах толкова категоричен успех в цифри.Моята прогноза бе 2-0 в главата ми ,преди мача.

Момчетата направиха дори повече ,а можеха и още.Надявам се всичко това да е добре обмислена стратегия на вдигане формата на отбора и нападателите наведнъж в края на сезона.Салах се събуди след всичко което изживя с националния на два пъти набързо.Мане е като нов в момента ,а Диаз е уличния боец.

Все по-вярвам че единственото което може да ни спре за 4 трофея този сезон сме самите ние.Именно вярата в себе си накрая и физическите сили.За сега не показваме отпускане и правим каквото се иска от нас.Дано ,дано ...това е сезона на сезоните ..онзи който ще разкажем на поколенията и който след 40 години ще гледат младите и ще си казват.. "Това не е истина,какъв отбор сме имали само".

Гандалфе , Гандалфе пак изпъкна с неуместни тъпотии , по големи безмислици не бях чел , това че си заставаш зад думите не означава че си обективен.

Сподели другаде

1 hour ago, kibo1992 said:

Може да бъркам, ако е така някой по възрастен да ме поправи, но колкото и слаби да сме били нямам спомен да сме били толкова безгръбначни в това дерби, дори и в техния прайм.

Били сме и 10-ти и по назад в класирането а те кандидат шампоиони през годините и обратното , но когато дойдеше този мач обикновенно фаворита го отнасяше , затова мача беше истинско дерби , сега е просто удоволствие да гледаш как се гаврим с тях , но в последните години дерби не е със сигурност.

Сподели другаде

Ливърпул (9) е първият клуб след Нюкасъл Юнайтед през 1959/60 г. (9), който вкара девет гола срещу Ман Юнайтед в един сезон за първенство.

Мохамед Салах (5) става първият играч, отбелязал пет гола във Висшата лига срещу Ман Юнайтед за един сезон.

Сподели другаде

Няма  от какво да сме недоволни тоя мач.С изключение на 10-12 минути в началото на второто полувреме, оттам нататък тотална доминация.Много добра игра от целия отбор, направиха така, че Манго приличаха на някакъв махленски отбор, по-подходящ за участие в "Каменица Фен купа", отколкото във ВЛ.Да играем мач за мач и да си печелим точките, пък оттам нататък каквото сабя покаже.Гледаме вече към мача с чобаните от Евертън.

Сподели другаде

5 hours ago, valbor said:

Гандалфе , Гандалфе пак изпъкна с неуместни тъпотии , по големи безмислици не бях чел , това че си заставаш зад думите не означава че си обективен.

Скарфейс, Сакрфейс пак изпъкваш с неуместни тъпотии,по-големи безмислици не бях чел.

Сподели другаде

• Simply Red changed the title to 19.04.2022 Ливърпул 4-0 Манчестър Юнайтед (ПЛ -30 кръг)

'We all fed off Jordan Henderson's energy against Man Utd'

Jordan Henderson set the tone to inspire Liverpool in their 4-0 win over Manchester United, explained Andy Robertson.

The captain was one of many outstanding performers at Anfield on Tuesday evening as goals from Mohamed Salah (two), Luis Diaz and Sadio Mane gave the Reds victory over their rivals in the Premier League.

Although Diaz gave Jürgen Klopp’s men the lead after five minutes, Robertson felt the dominant display started from the very first whistle, led by Henderson.

“Off the ball, I thought we were special, I thought we were incredible. Hendo set the tone.

“Hendo set the tone [in the] first five, 10 minutes with his pressing and with his high energy, and I think everyone just kind of followed suit. That’s what a captain does, and Hendo’s done it many a time for us and he did it again. I think we all just fed off his energy.

“Obviously we just went for it. Our counter-press was on such a high level and put them under pressure, and the goals weren’t too bad as well.”

Robertson also singled out the performance of Thiago Alcantara, who wowed supporters in his 80-minute appearance before being showered with applause when substituted off

“The standing ovation he got, I think he deserved,” Robertson said of the No.6. “But, to be honest, if any one of us came off, I think they deserved that standing ovation. As a whole team, I thought we were outstanding.

“I thought the midfield three worked so hard. Thiago’s a special player and the performances he’s putting in just now are exceptional and he needs to keep that going. He played at a really high standard but I thought Fab and Hendo were outstanding as well and did the dirty work, won the ball back – and so did Thiago.

“Playing on my side, it felt as if he was everywhere and we just kind of fed off each other, winning balls back. All three of us down the left worked really hard. A fantastic team performance but the standing ovation he got, he fully deserved.”

The victory over United saw Liverpool go top of the Premier League for at least 24 hours, with Manchester City in action on Wednesday night when they face Brighton & Hove Albion.

It was another enjoyable day’s work for Klopp’s side as the hunt for three more honours this season continues.

Robertson finished: “At this period of time, if you can’t enjoy what we’re going for and what we’re trying, then I think we’re in the wrong job.

“Obviously when you’re 3-0 up, 4-0 up, we were happy with the performance. But when we’re smiling and things like that, trust me, we’re very determined and still angry inside – that’s what we have to be for 95 minutes.

“A lot of happy faces coming off the pitch – and rightly so because everyone was different class, nobody was below a 10 out of 10, for me. I thought we were all really good – really good pressing, really good passing, composure, the goals were outstanding.

“It’s only three points, we move on and now we’ve got another massive game at the weekend.”

Сподели другаде

• S.Gerrard changed the title to 19.04.2022 Ливърпул 4-0 Манчестър Юнайтед (ПЛ - 32 кръг)
  • S.Gerrard unpinned this тема